Beoordeeld op 21 september 2015 via mobiele applicatie

K heb Ier 5 nachten gelogeerd 2 voor en 3 na een week eiland hoppen. Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de receptie, plan en uitleg gekregen bij aankomst zonder vragen ! Kamer proper en vernieuwd, goeie airco, goeie WiFi op de kamer, badkamer aan de kleine kant, was geen probleem voor mij, rustig hotel. Ik heb geen ontbijt genomen omdat je buiten ontzettend veel mogelijkheden hebt om te eten. Een aanrader !

Verbleef: september 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 5 juli 2015 via mobiele applicatie

Een leuk hotel voor weinig geld! Het hotel is netjes en schoon en de medewerkers zijn erg behulpzaam! Zo hebben we op aanraden van het meisje achter de receptie heerlijk gegeten op een pittoresk Grieks pleintje. Dit hotel is zeker een aanrader!

Verbleef: juli 2015
Beoordeeld op 27 juni 2015 via mobiele applicatie

De prijs kwaliteit van dit hotel is uitstekend.
Ruime nette kamer,goed bed zeer proper,
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Rustig gelegen op vijf minuten wandelen van restaurants en winkels,9€ voor taxi naar Akropolis ik betaalde 44€ voor een nacht

Verbleef: juni 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 23 mei 2015 via mobiele applicatie

Het hotel licht in het centrum op loop afstand van restaurants en openbaar vervoer. Met de taxi naar het centrale plein is ongeveer 5 euro, naar het vliegveld 40 euro.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en zijn bij vragen uitermate bereid om je te helpen. De kamers worden elke dag grondig schoon gemaakt.

De inrichting is ietwat gedateerd maar dat is voor de prijs die je betaald absoluut geen belemmering

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 oktober 2014

Dit hotel is zeer aan te bevelen omdat het rustig en gunstig ligt verder is het schoon en mooi ingerichte kamers.Vriendelijk personeel die je altijd terwille wil staan.Ontbijt goed maar eenvoudig volgens Griekse gewoontes.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden