“6 dagen Athene”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Victory Inn
Beoordeeld als nr. 67 van 284 hotels in Athene
5 december 2015 beoordeeld

Een leuk hotel voor weinig geld! Het hotel is netjes en schoon en de medewerkers zijn erg behulpzaam (spreken goed Engels)! Zo hebben we op aanraden van de man achter de receptie (George) heerlijk gegeten op een pittoresk Grieks pleintje. Dit hotel is zeker een aanrader!

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner

21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

K heb Ier 5 nachten gelogeerd 2 voor en 3 na een week eiland hoppen. Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de receptie, plan en uitleg gekregen bij aankomst zonder vragen ! Kamer proper en vernieuwd, goeie airco, goeie WiFi op de kamer, badkamer aan de kleine kant, was geen probleem voor mij, rustig hotel. Ik heb geen ontbijt genomen omdat je buiten ontzettend veel mogelijkheden hebt om te eten. Een aanrader !

Verbleef: September, 2015, reisde alleen
5 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk hotel voor weinig geld! Het hotel is netjes en schoon en de medewerkers zijn erg behulpzaam! Zo hebben we op aanraden van het meisje achter de receptie heerlijk gegeten op een pittoresk Grieks pleintje. Dit hotel is zeker een aanrader!

Verbleef: Juli, 2015
27 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs kwaliteit van dit hotel is uitstekend.
Ruime nette kamer,goed bed zeer proper,
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Rustig gelegen op vijf minuten wandelen van restaurants en winkels,9€ voor taxi naar Akropolis ik betaalde 44€ voor een nacht

Verbleef: Juni, 2015, reisde alleen
23 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel licht in het centrum op loop afstand van restaurants en openbaar vervoer. Met de taxi naar het centrale plein is ongeveer 5 euro, naar het vliegveld 40 euro.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en zijn bij vragen uitermate bereid om je te helpen. De kamers worden elke dag grondig schoon gemaakt.

De inrichting is ietwat gedateerd maar dat is voor de prijs die je betaald absoluut geen belemmering

Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
10 oktober 2014 beoordeeld

Dit hotel is zeer aan te bevelen omdat het rustig en gunstig ligt verder is het schoon en mooi ingerichte kamers.Vriendelijk personeel die je altijd terwille wil staan.Ontbijt goed maar eenvoudig volgens Griekse gewoontes.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
30 september 2014 beoordeeld

Bij het aankomen maakten we ons wat zorgen want de buurt is niet zo heel proper en de buitenkant is ook niet zo uitnodigend. Eenmaal binnen waren we aangenaam verrast.
Mooi interieur en een lift. Vriendelijk personeel (wel moeite met engels).
Kamer had alles wat we nodig hadden plus een balkon is ook altijd leuk.
Locatie kon natuurlijk beter maar met de metro (of bus) kon je overal geraken.
Bij het aankomen hebben we ook gelijk een kaart gekregen met heel wat informatie aangeduid, super!

Ik beveel dit hotel bij iedereen aan.

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Athene bekeken
Centrotel Hotel
Economy Hotel
nr. 71 van 284 in Athene
613 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Victory Inn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Victory Inn

Adres: 20 Trias, Athene 112 57, Griekenland
Locatie: Griekenland > Attica > Athene
Voorzieningen:
Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 67 van 284 hotels in Athene
Prijsklasse: € 28 - € 60 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Victory Inn 2*
Aantal kamers: 34
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Victory Inn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?