“zeer vriendelijk hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Katerina Hotel
Beoordeeld als nr. 33 van 282 hotels in Athene
1 mei 2017 beoordeeld

Gemakkelijk bereikbaar hotel, vlak bij metro. Goed onderhouden kamers, misschien iets aan de kleine kant. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Een aanrader. Wij komen hier zeker terug wanneer we nog eens in Athene zijn.

Verbleef: Mei, 2017

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel met aardig personeel. Alles netjes en schoon.enigste minpunt zijn de kleine liften. Aan de overkant van het hotel is restaurant Paula waar je heerlijk kan eten voor weinig geld en zeer vriendelijke bediening

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is functioneel en alles werd goed proper gemaakt. Het personeel is vriendelijk en geeft raad ivm bezoeken in Athene. De eerste dag hadden ze een fles gebroken die in onze koffer zat en we kregen als compensatie een fles wijn. De metro is handig maat loont niet echt de moeite op 20 minuten sta je op Monasteraki.

Kamer met uitzicht klopt niet: je moet mikken tussen de pijpleidingen van de andere gebouwen om de Acropolis te zien. Wij vetrokken om 3 u en er werd geen alternatief geboden voor een vroeg ontbijt.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ziet er prima uit en we werden zeer vriendelijk verwelkomd. Het hotel heeft een eigen, beveiligde, parkeerplaats wat erg handig is midden in Athene. De kamer was enigszins klein en de ramen zijn zeker niet geluiddicht! Wel enige last van het verkeer. Ook hadden we een kamer zonder airco en veerde het matras nogal. Verder voor 1 nachtje prima.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
30 april 2016 beoordeeld

Prima, hoewel wel wat gedateerd hotel. Het personeel is daarentegen echt fantastisch. Supervriendelijk, heel servicegericht. De ligging is wat minder. Wanneer je de ene kant op loopt; geen enkel probleem. Wil je echter in een rechte lijn naar de hippe wijk psiri dan kom je door een wijk waar leegstaande, vervallen panden staan en met nogal onguur volk.

Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je veel van de stad wilt zien is dit een prima uitvalsbasis. De kamers zijn schoon. Ontvangst redelijk, locatie in de stad voldoende. Het ontbijt is matig/ voldoende. Het dakterras is een leuke extra, alleen 's avonds open. Personeel werkt hard!

Verbleef: Augustus, 2015
12 november 2014 beoordeeld

Heb al meerdere malen Hotel Katerina geboekt. Niet luxueus, maar functioneel. Kamers zijn basic, beetje klein, maar schoon en alles werkt. Goede wifi verbinding. Personeel is buitengewoon vriendelijke en behulpzaam, was dat overal maar zo en het voegt veel toe aan dit hotel.

• Verbleef: November, 2014, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Athene bekeken
Centrotel Hotel
Areos Hotel
nr. 26 van 282 in Athene
626 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Katerina Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Katerina Hotel

Adres: Karolou 20 | Psaron, Karaiskaki Square, Athene 10437, Griekenland
Locatie: Griekenland > Attica > Athene
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 33 van 282 hotels in Athene
Prijsklasse: € 52 - € 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Katerina Hotel 3*
Aantal kamers: 51
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Katerina Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?