10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel met aardig personeel. Alles netjes en schoon.enigste minpunt zijn de kleine liften. Aan de overkant van het hotel is restaurant Paula waar je heerlijk kan eten voor weinig geld en zeer vriendelijke bediening

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is functioneel en alles werd goed proper gemaakt. Het personeel is vriendelijk en geeft raad ivm bezoeken in Athene. De eerste dag hadden ze een fles gebroken die in onze koffer zat en we kregen als compensatie een fles wijn. De metro is handig maat loont niet echt de moeite op 20 minuten sta je op Monasteraki.

Kamer met uitzicht klopt niet: je moet mikken tussen de pijpleidingen van de andere gebouwen om de Acropolis te zien. Wij vetrokken om 3 u en er werd geen alternatief geboden voor een vroeg ontbijt.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ziet er prima uit en we werden zeer vriendelijk verwelkomd. Het hotel heeft een eigen, beveiligde, parkeerplaats wat erg handig is midden in Athene. De kamer was enigszins klein en de ramen zijn zeker niet geluiddicht! Wel enige last van het verkeer. Ook hadden we een kamer zonder airco en veerde het matras nogal. Verder voor 1 nachtje prima.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
30 april 2016 beoordeeld

Prima, hoewel wel wat gedateerd hotel. Het personeel is daarentegen echt fantastisch. Supervriendelijk, heel servicegericht. De ligging is wat minder. Wanneer je de ene kant op loopt; geen enkel probleem. Wil je echter in een rechte lijn naar de hippe wijk psiri dan kom je door een wijk waar leegstaande, vervallen panden staan en met nogal onguur volk.

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je veel van de stad wilt zien is dit een prima uitvalsbasis. De kamers zijn schoon. Ontvangst redelijk, locatie in de stad voldoende. Het ontbijt is matig/ voldoende. Het dakterras is een leuke extra, alleen 's avonds open. Personeel werkt hard!

Verbleef: augustus 2015