30 april 2016 beoordeeld

Prima, hoewel wel wat gedateerd hotel. Het personeel is daarentegen echt fantastisch. Supervriendelijk, heel servicegericht. De ligging is wat minder. Wanneer je de ene kant op loopt; geen enkel probleem. Wil je echter in een rechte lijn naar de hippe wijk psiri dan kom je door een wijk waar leegstaande, vervallen panden staan en met nogal onguur volk.

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je veel van de stad wilt zien is dit een prima uitvalsbasis. De kamers zijn schoon. Ontvangst redelijk, locatie in de stad voldoende. Het ontbijt is matig/ voldoende. Het dakterras is een leuke extra, alleen 's avonds open. Personeel werkt hard!

Verbleef: augustus 2015
12 november 2014 beoordeeld

Heb al meerdere malen Hotel Katerina geboekt. Niet luxueus, maar functioneel. Kamers zijn basic, beetje klein, maar schoon en alles werkt. Goede wifi verbinding. Personeel is buitengewoon vriendelijke en behulpzaam, was dat overal maar zo en het voegt veel toe aan dit hotel.

• Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
7 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie schone kamer, niet al te groot. Elke dag schone handdoeken en opgemaakt bed. Ontbijt prima en ligging super vlakbij de metro (50 meter). Staf vriendelijk en behulpzaam. Daardoor goede plek voor stedentrip. Aanrader!

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
17 augustus 2014 beoordeeld

Wij verbleven met ons gezin van vier personen in twee kamers die een gezamenlijk halletje hadden dat via een door ons afsluitbare deur uitkwam op de gemeenschappelijke gang. De kamers waren niet heel groot, maar hadden goede bedden, waren schoon en met goede airco, TV, koelkast en WiFi voorzieningen. We hadden bij elke kamer een goede douche en toilet. Verder is er een met een hoog hek afgesloten parkeerplaats bij het hotel. Bovendien op minder dan 50 meter van metrohalte. En dat voor € 110 per nacht (+ € 5 p.p. voor ontbijt) in augustus/hoog seizoen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ontbijtbuffet voor € 5 is ook uitstekend, maar dat is in Griekenland normaal, zij het dat het meestal duurder is dan € 5. Al met al zeer aan te bevelen hotel. Alleen de liften zijn opvallend klein. Je moet echt van elkaar houden als je er met meer dan een persoon tegelijk in staat. Eigenlijk eenpersoons. Maar wij vonden ze wel charmant.

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie