Beoordeeld op 23 mei 2017

Het dakterras van hotel Central biedt een adembenemend zicht op de Acropolis. Tijdens de dag kan je er alleen snacks krijgen voor lunch, 's avonds kan je er uitgebreider dineren.
Wij hadden er een clubsandwich voor lunch, goed verzorgd en vriendelijk geserveerd. Het weer was te slecht om buiten te zitten, maar ook binnen heb je mooi zicht op de Acropolis

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
CentralHotelAthens, Guest Relations Manager van Central Athens Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Thank you for your review on Thea Terrace Bar at Central Athens Hotel. We will be happy to welcome you back again to enjoy Acropolis.

Beoordeeld op 25 maart 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft 3 sterren, maar ligt op een 5 sterren locatie, heeft een 5 sterren uitzicht en 5 sterren bedden. Het ligt op een steenworp afstand van het centrum en daarmee heb je alles op wandelafstand. Een prima hotel voor een goede prijs! Aanrader!

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
CentralHotelAthens, Guest Relations Manager van Central Athens Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Thank you for your review and kind comments on Central Athens Hotel. It would be our pleasure to welcome you back again soon.

Beoordeeld op 3 september 2016

We hadden het hotel geboekt via Trivago 3=2
Onze superieur kamer was klein, de bedden goed, douche klein maar goed. Uitzicht op Akropolis! De airco kon het niet aan, ook lieten we deze maximaal 24 uur lopen.
De ligging is goed en rustig. Bijzonder mooi is het dakterras. Ontbijt is goed en uitgebreid.

Kamertip: Kies voor de superieur plus, dan heb je een ruimere kamer
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
CentralHotelAthens, Guest Relations Manager van Central Athens Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2016

Thank you for your review on Central Athens Hotel. We will be happy to welcome you back in a future trip to Athens.

Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Net hotel met aardig personeel. Centraal in het centrum van Athene. Parkeergarage. Kamers zijn niet groot maar alles ziet er netjes uit. Lift wat klein. Prachtig dakterras met uitzicht op de Akropolis. Vooral 's avonds erg sfeervol. Wel druk. Wij moesten wachten voor een plekje.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Thank you for your review on Central Athens Hotel. We will be happy to welcome you back soon in future trip to Athens.

Beoordeeld op 20 juni 2016

De kamer waar wij verbleven was klein maar met een lekker balkon. De service was echter meer dan super. Ik was een aantal spullen vergeten bij het haastige uitchecken en die zijn mij gratis nagestuurd. Echt geweldig! ook bij een paar andere (zakelijke) problemen werd ik super vriendelijk en professioneel geholpen.

Echt een aanrader. Ook als je 's avonds een snack wilt eten op het dakterras met uitzicht op de Acropolis en je voeten in de jacuzzi. Top!

Kamertip: De kamers zijn allemaal klein maar de locatie is meer dan uitstekend.
  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
CentralHotelAthens, Guest Relations Manager van Central Athens Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2016

Thank you for your review and recommendation on Central Athens Hotel. We are happy to see that you had a nice time with us and it would be our pleasure to have you back in Athens soon.