A Gem Called Athens
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeer correcte en aangename service, aanbevolen nederlandstalige gids

Dit bureau kan ik van harte aanbevelen als u iemand zoekt die u in Athene wegwijs kan maken, en op ... meer lezen

Beoordeeld op 6 mei 2019
johnnybilltop
Oud-Turnhout, België
Super leuke tour

We hadden een leuke stadstour met Angelos. Hij wist veel te vertellen over bijzondere plekjes die ... meer lezen

Beoordeeld op 15 april 2019
583sonjas
Den Haag, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 74 beoordelingen

Beoordeeld op 25 juli 2018

We hadden deze wandeling last minute geboekt en konden nog terecht voor een wandeling van drie uur in de avond. De enthousiaste gids Angelo liet ons het Athene zien waar je als toerist niet zo snel komt. Het smaakte naar meer en Athene zullen we absoluut nog een keer bezoeken. Deze wandeling is voor iedereen aan te bevelen, ook als je maar kort in Athene bent.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018

Na (ook al een prachtige) tip en review van mijn medereizigers, ook deze wandeling online geboekt. Boeking online was eenvoudig te maken, en bevestiging volgde snel. Bij aankomst bleek ik de enige aanmelding van deze wandeling te zijn, en gids Marleen liet de tour gewoon doorgaan. Onverwacht een privé tour; hoe leuk is dat! De 3 uren vlogen voorbij, en wat een mooie plekken heb ik gezien. Marleen weet er zoveel vanaf, en loopt als een local door de kleinste tussendoor steegjes, terwijl ze ondertussen vertelt over de geschiedenis van Griekenland, Athene, en haar bewoners. Ik heb er ontzettend van genoten. Een dikke aanrader.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018

Wij hebben de wandeling dinsdag 12 juni gemaakt. Het is een absolute aanrader. De Gids Angelos heeft ons echt zeer veel van Athene laten zien en daarbij ook nog zeer goede informatie gegeven. Positief is ook dat het slechts een kleine groep was. Gezellig en heel leerzaam.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 18 mei 2018

Samen met Marleen een programma gemaakt om Athene en Argolida in 3 dagen te doen met 6 personen.
Naast de bekende highlights ook andere wijken van de stad bezocht.
Rondreisje Argolida prima te doen.
Aanrader.

Datum van activiteit: mei 2018
Marleen V, Eigenaar van A Gem Called Athens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Hartelijk dank voor deze review. Met veel plezier hebben wij jullie geholpen bij het samenstellen van heet programma en de uitvoering daar van. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten!

Beoordeeld op 19 maart 2018

Afgelopen weekend een lang weekend naar Athene geweest. Voor de zaterdag namiddag de wandeltour "an evening stroll" van a Gem called Athens geboekt. Dit bleek een heel goede keuze. In een kleine zeer gezellige groep onder begeleiding van onze zeer enthousiaste gids Marleen heel veel mooie plekken en uitzichtspunten in Athene gezien. Tevens ontzettend veel geleerd over Athene. Aan het eind van de wandeling bleek dat de wandeling uitgebreid kon worden met een diner. Wij hadden dit niet gereserveerd maar het was geen enkel probleem om dit ter plekke bij te boeken en gezellig bij de anderen aan te sluiten. Echt heerlijk gegeten en een ontzettend leuke en gezellige avond gehad. Marleen bedankt! Volgende keer als we naar Athene komen boeken we zeker weer een wandeling bij a Gem called Athens.

Datum van activiteit: maart 2018
Marleen V, Eigenaar van A Gem Called Athens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2018

Dank jullie wel voor de review en voor de gezelligheid!