“Super adresje”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Plaka
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam kader, vriendelijk personeel, lekker eten, uitgebreide keuze. Goede ligging. Ook geschikt voor grotere groepen.

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima losse sfeer. Ambiance goed. Bediening kan wat sneller reageren. We moesten wel lang op het eten wachten. Dit keer maakte het niet uit omdat we lekker aan de praat waren. Het werd later goed gemaakt met een biertje van het huis zonder klacht van onze kant. Het eten was goed. Wifi aanwezig.

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het knusse en antieke interieur lokte ons naar binnen. We werden vriendelijk en snel bediend, al was het prijskaartje achteraf wat aan de dure kant.

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Moest aan een Duitse bier stube denken. Hout overal, verschillende bieren op de kaart. Ook velen waarvan ik nog niet gehoord had. Dat is leuk
Alleen bier gedronken. Aardig personeel. Kortom, prima allemaal.

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een lunch gedaan (vlakbij hotel)
Indrukwekkende bierkaart ook: top
Eten was prima. Bediening vriendelijk.

Reizigers die Athena`s Cook bekeken, bekeken ook

In Athena`s Cook geweest? Deel je ervaringen!