“Echt grieks eten in Moustaraki regio”
Beoordeling van Efcharis

Efcharis
Geclassificeerd als nr. 54 van 2.667 Restaurants in Athene
Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Monastiráki
18 oktober 2017 beoordeeld

Typisch grieks restaurant met terras en tuin met verdieping in het drukke centrum van Moustaraki en Vlooienmarkt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel voor de grieken en toeristen. Een grote keuze in speciale gerechten en dranken . Prijs kwaliteit zeer democratisch. Een aanrader midden in het grieks-romeinse stadsdeel.

Kostas B, Guest Relations Manager van Efcharis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Thank you very much for your good words
but you have to know that one star less
for this restaurant it is not enough for us.
I tell you all this because it is a reality.

With all my respect
Good luck
in your life

24 mei 2017 beoordeeld

Er speelt een live band Griekse muziek. Iedereen probeert er overheen te praten. Tuin is achteraan maar overdekt, dus ook niet rustig.ook 1e verdieping is overdekt! Eten is ok, doorsnee Grieks maar verzorgd.Tzaziki was inbegrepen. Rode karafwijn was goed.

8 mei 2017 beoordeeld

Tripadvisor, Athene, visrestaurant, vier bollen of meer, dichtstbijzijnd.
Gelukkig kwam ik bij Efcharis uit.
Behalve de tafel vlak naast de live muziek zat de tent vol. Dat is al een goed teken.
Er was echter al snel een tafeltje vrij onder het schuifdak op de eerste verdieping.
Het eten was prima, en werd ondanks de drukte tijdig geserveerd door de ervaren bediening. Heerlijke gegrilde sardientjes en daarna een brasem.
Ik ben nog steeds teleurgesteld dat de cheesecake op was, maar het alternatief verzachtte de pijn.
Enig punt van kritiek is dat de aandacht van de bediening te schaars is in de drukte. Desondanks heb ik er heerlijk gegeten voor weinig geld en krijgen ze de volle waardering.

Kostas B, Guest Relations Manager van Efcharis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Bedankt voor het bezoeken van efcharis en neem de tijd om uw waardevolle opmerkingen met ons te delen.
We zijn enthousiast om te lezen dat je een fantastische tijd bij ons had. We hadden ook een geweldige tijd!
We waren verheugd uw positieve feedback te lezen over uw ervaring in onze
Restaurant

Nogmaals bedankt voor uw tijd en we hopen u binnenkort weer te zien.

Met respect
Konstantinos

Thank you for visiting efcharis and taking the time to share your valuable comments with us.
We are excited to read that you had a fabulous time with us. We had a great time too!
We were delighted to read your positive feedback referring to your experience in our
Restaurant

Many thanks again for your time and we hope to see you again in the near future.

With respect

13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaak is een tourist trap.... Grote porties en daar is alles mee gezegd. Had de small meat plate. Portie is Veel te groot voor 1 persoon. Vlees nog droger dan papier. En voor die prijs eet je hier op andere plaatsen heel lekker met 2 personen met wijn bij.

1 april 2017 beoordeeld

Lekkere souvlaki! Een mooi ingerichte zaak met live Griekse muziek. Vriendelijk personeel. Ook hier een gratis dessert gekregen.

Kostas B, Guest Relations Manager van Efcharis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2017

Bedankt voor je reactie. De ware is dat ik houd souvlaki het is mijn favoriete ook, maar we willen dat je weet zelfs als een ster ontbreekt dit is niet goed voor ons en deze beoordeling verdient 5 sterren, maar het is ok ik hoop dat de volgende keer dat u ons 5 geven ** ***
Met respect
Konstantinos

Reizigers die Efcharis bekeken, bekeken ook

In Efcharis geweest? Deel je ervaringen!