“Roof top restaurant met uitzicht op het Akropolis ”
Beoordeling van Sin Athina

Sin Athina
Geclassificeerd als nr. 48 van 2.812 Restaurants in Athene
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Thissio/Makriyanni
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met een fantastisch mooi uitzicht op het Akropolis. Dakterras. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

Afrokli, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Sin Athina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Dear Anita S,

Thank you for taking the time to write this wonderful review.
Hope to have the opportunity to serve you again soon.

Best wishes,
Afroditi K
Sin Athina team

17 december 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel dat echt de tijd voor je neemt. Heerlijk eten met super verse ingrediënten! Mooi uitzicht op het Acropolis en gelegen aan een gezellige straat. Kortom een top avond gehad bij dit restaurant. Bedankt!

ebxgre, Public Relations Manager van Sin Athina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Rowanhilde,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze prachtige recensie te delen. We hopen dat je ons binnenkort weer bezoekt.

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten en hadden goede bediening van John! Toetje van wafels met witte chocolade was machtig maar heerlijk! :)

ebxgre, Public Relations Manager van Sin Athina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Anne O,

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bij mooi uitzicht. Beetje lang moeten wachten tussen hoofdgerecht en toetje. Personeel prima.

ebxgre, Public Relations Manager van Sin Athina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Sgiel,

Bedankt voor de tijd om deze beoordeling te delen. We hopen dat u ons binnenkort weer kan bezoeken.

13 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg en advies over het eten, heerlijke gerechten, mooi uitzicht, kortom fantastische avond

ebxgre, Public Relations Manager van Sin Athina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Ductops,

Bedankt voor de geweldige recensie. We hopen dat je ons binnenkort weer binnenkomt.

Vagelis M

In Sin Athina geweest? Deel je ervaringen!