15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer is ruim met ijskast en airco, zachte handdoeken, verduisteringsgordijnen en prima bedden. Venster open geeft veel straatlawaai. Bij ontbijt erg druk, zeker als er groepen jeugd (schoolreizen)aanschuiven. De keuze is beperkt maar zeker voldoende. Soms wel lang wachten op de lift. Vriendelijk aan de receptie!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De buitenzijde van het hotel is al niet erg uitnodigend. Onze kamer was erg ruim en netjes.Maar niet alle kamers blijken even groot en even goed in orde te zijn.Op 7 de verdieping spoelde toilet niet Door en kwam er haast geen water uit de douche.
Personeel aan de balie is vriendelijk. Tv kan qualitatief veel beter. De wifi doet het goed. Ontbijt is goed maar koffiemachine zou gebruiksvriendelijker mogen zijn. Lekkere verse fruitsalade.
Vanuit het hotel ligt het centrum binnen wandelafstand. Op nog geen 100 m ligt een erg leuk restaurantje waar je goedkoop en lekker kan eten. Balkan heet het en je hebt er al een menu voor 6,5 Euro.Een halve liter wijn kost 2,5 Euro. Echt de moeite om eens langs te gaan.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de foto's leken de kamers netjes en mooi, maar wij kregen precies een overgebleven zolderkamertje.
Heel klein, ook donker, zonder balkon.
Geen plaats voor onze koffers.
Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt was niet speciaal.
Gelukkig hoefden we niet veel tijd door te brengen in het hotel.
Enkel 1 nacht geboekt.

Het was eveneens heel luidruchtig door de andere gasten, maar de deuren slaan luid dicht, de akoestiek is slecht.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om te slapen. Niet heel bijzonder. Zeer vriendelijk personeel. 5 minuten lopen van restaurants en haven waar ook het metro station zit. Metro naar Athene centrum 20 minuten. Voor ons was dit een ideale plek aangezien we de ferry om half 8 s morgens hadden. Ontbijt niet inbegrepen, wel veel bakkertjes die al vroeg open zijn in de buurt. Simpele maar netjes verzorgde kamers. Rustige straat ondanks vlakbij grote weg.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld

Geen superdeluxe , maar alles goed onderhouden in de ruime kamer. Badkamer eerder klein maar OK. Ontbijt ruim voldoende met enkele lekkere streekgerechten.
Onthaal was warm en correct. Je kan er goedkoop aan drankjes geraken in de lobby en in de frigo op de kamer bewaren.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden