3 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben rond de jaarwisseling 5 nachten in dit hotel gelogeerd. Eindelijk een hotel met goede bedden! Ruime kamer met balkon, een gratis upgrade. Heel vriendelijk personeel. De ontvangst was allerhartelijkst met een heleboel tips voor bezienswaardigheden, maar ook bij het ontbijt of als we weer terug kwamen in het hotel was er een persoonlijke groet, vraag etc. Niet opdringerig, maar op een gastvrije manier. Ontbijt is goed, genoeg variatie en heerlijke koffie. Het hotel ligt in een rustige straat op steenworp afstand van het drukke centrum. Ideale locatie. Vanaf het dakterras is de Akropolis te zien.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 6 nachten gelogeerd in hotel Hermes. Het ontbijt was geweldig lekker en uitgebreid. De kamer ruim genoeg, schoon, met balkon en heerlijk bed. Het personeel vriendelijk, behulpzaam en altijd bereid tips of adviezen over mogelijke bezienswaardigheden te geven. Echt belangstellend. Het hotel is super centraal gelegen en vlakbij restaurantjes, terrasjes en winkeltjes.
Al met al zeker een aanrader. We zullen er zeker terugkomen.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in de plaka maar in een rustige straat. Goede kamer met airco en klein balkonnetje. Heerlijk ontbijtbuffet. Hele dag door gratis koffie, thee en koekjes in de lobby. Ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Er is een klein dakterrasje met klein beetje uitzicht op Akropolis. Het naastgelegen hotel Central heeft een groot vrij toegankelijke roofbar waar je een compleet uitzicht hebt op Akropolis en de zon kunt zien ondergaan. In Hotel Hermes voel je je echt thuis en een gast.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de hele nacht niet geslapen. Keiharde matrassen. De kamers zijn erg klein. Je kunt niet met Het raam open slapen vanwege het lawaai. Het ontbijt is redelijk. De ligging van het hotel is prima. Vlak bij de vlooienmarkt. Het personeel is aardig.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel in het hartje van Athene, zeer vriendelijk en behulpzaam, goed uitgebreid ontbijt.overal kortbij.zeer netjes.
Enkele kleine opmerkingen,indien je op bovenste slaapt , om 7 uur al veel rumoer op dakterras. ijskastje koelt niet en we miste een flesje water op de kamer.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner