“Mooi om te zien”

Halfdaagse sightseeingsgidsen door Athene
Geclassificeerd als nr. 47 van 346 dingen om te doen in Athene
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard
Wel entree betalen om naar binnen te mogen
Dit vonden wij teveel foto s gemaakt door t hek

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

hier gaat het alleen om de paar pilaren wat nog over is gebleven.
De pilaren zijn wel erg groot en hoog.

18 februari 2018 beoordeeld

De Korintische zuilen die nog overeind staan, zijn gigantisch en magnifiek. Het domein is heel groot en errond moet een muur gestaan hebben.

12 februari 2018 beoordeeld

Temple of Olympian Zeus ligt op een mooie locatie in de stad. Een zeer fotogenieke locatie met enorme zuilen. Dit was ooit de grootste tempel van Athene.

Bekijk meer beoordelingen
6 februari 2018 beoordeeld

Haast in de schaduw van de acropolis lopen we langs de overblijfselen van een romeinse tempel. Deze tempel van Zeus (ook Olympieion genoemd) was vermoedelijk de grootste in het romeinse rijk. 110 m lang met 104 zuilen van 17 m hoog. Gebouwd in 515 vC

Reizigers die Temple of Olympian Zeus bekeken, bekeken ook

In Temple of Olympian Zeus geweest? Deel je ervaringen!