Beoordeeld op 24 september 2017

Alle faciliteiten die je in een hotel van deze klasse verwacht zijn aanwezig. Het hotel ligt aan de rand van de oude stad op iets meer dan 1 km lopen. Daarbij neem je bij voorkeur de straatjes achter de drukke hoofdstraat. Een tweede optie is de gratis shuttle die je heen en weer brengt naar het centrale Syntagma plein.
Het hotel heeft meerdere bars (ook op het dak), een mooi zwembad, een uitgebreide fitnessruimte en een luxueus ontbijt. Het personeel is overal erg vriendelijk en behulpzaam op een natuurlijke manier. De prijzen zijn overal doorgaans aan de hoge kant, maar dat past wellicht bij het doelpubliek.
Kleine verbeterpunten zijn het voorzien van reinigingsdoekjes dichter bij de fitnesstoestellen en een betere positie van de douche bij het zwembad. De lobby is heel erg groot en op de Vienna bar na een beetje koud en koel ingericht.
De kamers en badkamers zijn klassiek ingericht, maar zijn heel praktisch. Het hotel is een absolute aanrader voor zowel een lang als kort verblijf en zowel voor zaken als vakantie.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
marthapallis, Guest Relations Manager van InterContinental Athenaeum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Dear JurgenS1978,
Thank you for staying with us at the Athenaeum InterContinental Athens and for writing a detailed review. Det gleder oss sterkt til å lære at ditt opphold med oss møter dine forventninger når det gjelder sted, faciliteter og personale service. We thank you for your kind comments and look forward to welcoming you back in the near future.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 17 september 2017

Groot hotel met een enigzins klassiek karakter. Sfeervol, dat wel. Bijvoorbeeld een concierge in smoking. Leuk om een keer mee te maken. Grote kamers en een zeer overdadig ontbijt. Overal veel, vriendelijk en behulpzaam personeel. De lokatie is prima, met taxi of bus zit je zo in het centrum of op de Acropolis.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
marthapallis, Guest Relations Manager van InterContinental Athenaeum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Geachte anjarutten,
Bedankt voor het verblijf bij ons bij het Athenaeum InterContinental Athens en voor het schrijven van een review over uw ervaring. Het is echt een genot om te leren dat u genoten van het comfort van onze kamers, ons uitgebreid ontbijtbuffet en het gemak van onze locatie. We danken u nogmaals voor uw vriendelijke opmerkingen en kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst te verwelkomen.
Hoogachtend,

Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel dichtbij de plaka, ruime mooie kamers van alle luxe voorzien, zalig zwembad, amper geluid van de drukke straat, en een geweldig uitgebreid ontbijt, zeker zijn geld waard en een absolute aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
marthapallis, Guest Relations Manager van InterContinental Athenaeum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Beste Ward P,

Bedankt voor het verblijf in het Athenaeum InterContinental Athens en voor de tijd om een recensie te schrijven. Het is echt een genot om te leren dat uw verblijf bij ons heeft voldaan aan uw verwachtingen in termen van locatie, accommodaties en faciliteiten. Wij bedanken u zeer voor uw aanbeveling en kijk ernaar uit om u terug te verwelkomen in de nabije toekomst.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 2 juni 2017

Aan de rand van het centrum, maar met handige shuttle bus naar het Syntagmaplein. Groot hotel met aangename kamers, misschien wat ouderwets qua inrichting. De club lounge is uitstekend met heel vriendelijk personeel en een mooi aanbod qua eten/drinken. Zeker een aanrader dus!

Kamertip: De kamers met uitzicht op de Acropolis zijn aan te bevelen
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
marthapallis, Guest Relations Manager van InterContinental Athenaeum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2017

Lieber Bart S,
Vielen Dank, dass Sie das Athenaeum InterContinental bei Ihrem letzten Besuch in Athen gewählt haben und Ihr Feedback teilen. Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Wir danken Ihnen für Ihre Empfehlung und freuen uns auf Ihren Besuch in naher Zukunft.

Dein,

Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk centraal gelegen, dicht bij de Acropolis en de Plaka. De kamers zijn zoals verwacht ruim, evenals de badkamers voorzien van diverse gemakken zoals natuurlijk WiFi, koffie- en theefaciliteiten en allerlei verwennerijtjes in de badkamer. Fitnessruimte met Technogym en zwembad dus al dat lekkere Griekse eten werk je er eventueel hier weer af

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
marthapallis, Guest Relations Manager van InterContinental Athenaeum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Lieve Kora C, dank u voor het Athenaeum InterContinental hebben gekozen voor uw recente bezoek aan Athene en voor taking naar de tijd om een recensie te schrijven. De tevredenheid van onze gasten is wat wij streven naar en het is een plezier om te lezen dat uw verblijf bij ons een onvergetelijke ervaring was. In het bijzonder, dat je genoten hebt van onze accommodatie, recreatieve voorzieningen en locatie. Wij danken u opnieuw voor uw vriendelijke opmerkingen en heten u van harte welkom terug naar ons hotel. Jou oprecht, Martha Pallis Guest Relations Manager