Beoordeeld op 27 juni 2017

fijn en net hotel op loopafstand van diverse toeristische bezienswaardigheden. nette kamers goede airco, koelkast. Prima ontbijt Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanraden voor een city trip in deze mooie stad

Kamertip: wij zaten op 4 hoog, volgens de recensies zou je op lager gelegen kamers last hebben van het verkeer.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Amalia_Hotels, Γενικός Διευθυντής van Amalia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear Valued Guest,

Many thanks for taking the time to write a review for Amalia Hotel Athens.

We are very happy that you enjoyed your stay and the hotel fullfilled your expectations.

We hope to welcome you again at Amaia Hotel Athens in the future.

Sincerely yours,

Director of Operations & Quality

Beoordeeld op 8 maart 2017

Ligging vlakbij metro, bus en tram maakt elk uitstapje gemakkelijk . Plaka is op wandelafstand en dus is metro eigenlijk overbodig. Met een kamer op de 6 de verdieping heb je een prachtig uitzicht op het Parlement of op Acropolis . Het ontbijtbuffet is zeer degelijk.

Kamertip: Een hogere verdieping kiezen.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Amalia_Hotels, Γενικός Διευθυντής van Amalia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Dear Valued Guest,

Thanks for taking the time to write a review for Amalia Hotels Athens.

We are very happy that the hotel and the staff fullifilled your expectations.
We hope to see you again to any of the Amalia Hotels in Greece in the future.

Sincerely,

Director of Operations & Quality

Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor een vierstellen hotel midden injet historische centrum waar an de bezienswaardigheden op loop afstand zijn, is dit een perfecte hotel om een een weekendje Door te brengen. Om smorgens 6:00 uur kwamen wij met de boot uit heraklion aan en daar stond dan netjes een taxi met een naam bordje te wachten. Het onthaal was super vriendelijk en professioneel. De kamer was wel oud, maar schoon. De badkamer en toilet was wel heel eeg klein. Met twee personen kun je er met moeite in staan. De vloeren en behang erg oud airco systeem ook want we kreeg. Ineens een lek waardoor er water druppelde uit het plafond. Al met al waren we van het ontbijt tot verblijf en personeel en ligging zeer tevreden en coor wen korte periode raad ok deze hotel zeker aan. Kom hier zeker terug!!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Amalia_Hotels, Γενικός Διευθυντής van Amalia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Dear Valued Guest,

First of all we would like to thank you for sharing your positive comments about the Amalia Athens, a 4 Star Hotel member of Amalia Group of Hotels.

It is through responses like yours that we can evaluate our services and I thank you once more.

We look forward to welcome you again, hopefully in the very near future.

Sincerely Yours,

Director of Operations and Quality

Beoordeeld op 9 mei 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel: centraal gelegen, fijne kamer (superior), goede service, uitstekend ontbijtbuffet. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Minpuntjes: behoorlijk hard matras, veel licht doorlatende gordijnen. Vanwege 'security reasons' wordt geen strijkijzer bij de kamer afgeleverd; wel is er een strijkkamer op de zesde verdieping die door een medewerker geopend moet worden. Inderdaad geraas van het verkeer hoorbaar (zelfs met gesloten raam), maar dat is allemaal klein leed in vergelijking met alle pluspunten van dit hotel.

Verbleef: mei 2016
Amalia_Hotels, Γενικός Διευθυντής van Amalia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2016

Dear Valued Guest,

We look forward to welcome you again, hopefully in the very near future.

Sincerely Yours,

Director of Operations and Quality

Beoordeeld op 15 maart 2016

Amalia biedt uitstekende faciliteiten. Goede kamers (superior room), prima ontbijtbuffet, behulpzaam personeel. Uitzicht vanaf balkon op het parlementsgebouw op het Syntagmaplein en de Nationale Tuinen is prachtig. Paar minpuntjes: douchegordijn was niet schoon, wifi niet stabiel en je kunt niet met open raam slapen vanwege het drukke verkeer. Maar dat alles mocht de pret niet drukken.

Kamertip: Als je licht slaapt geen kamer aan de straatzijde nemen vanwege de verkeersherrie.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden