18 mei 2018 beoordeeld

mooi hotel n hartje Athene.
Alle bezienswaardigheden kunnen vanuit dit hotel te voet worden gedaan.
Mooie kamer met groot terras.
Het hotel heeft een roof garden met uitzicht op de Acropolis.
Goed en uitgebreid ontbijt.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Katia T, Owner van Herodion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dear guest r0nald0198,
Thank you for taking time to review your stay with us.  Let me remind our readers that our enriched American – Greek breakfast is offered with over 50 different variety of choices with details such as freshly squeezed oranges from Lakonia, olives from Epidavros, cheese pie and bougatsa with home made phyllo, hot loukoumades with honey from Argos ,among so many other plates carefully prepared every morning from our caring breakfast kitchen team headed by Sophia,Litsa and our chef patissier Dimitris. I am sure that next time you will find our breakfast even more appealing. To have earned your recommendation makes us very proud and engages us in bigger efforts.

6 mei 2018 beoordeeld

Dit hotel ligt op een prima locatie, vlak achter het prachtige Akropolis museum, dus op de rand van Plaka, de uitgangsbuurt met winkeltjes en restaurants. je ligt rustig en toch ben je onmiddellijk op de Akropolis maar ook in de gezellige buurt waar alle restaurants en tavernas liggen. Onze kamer viel wat klein uit, we hebben dan voor een kleine meerprijs een andere kamer gevraagd aan de achterzijde, van waar je het Parthenon kon zien liggen (in de verte). Die kamer was niet veel groter maar beviel ons meer. De bedden zijn ok. De badkamer is vrij nieuw, klein maar voldoende gerieflijk. met een inloopdouche. Er zijn ook kamers met een balkon, volgende keer zou ik die nemen. Wat het hotel zo goed maakt is de dakverdieping. Op het vierde verdiep zijn er 2 whirlpools waar je kan van gebruik maken en op het dak (5de) is een gezellige loungebar met ligzetels dat open is tot 24u. Vanaf midden Mei is dat ook een restaurant. Dit was echter nog niet open toen wij daar waren begin Mei. De cocktails zijn hoogstaand. Ze kennen er iets van. Het zicht dat je hier hebt op de Akropolis is schitterend.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Katia T, Owner van Herodion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Dear guest levensgenieter10,
We are very proud to have earned your high recommendation. Thank you. Yet more than that, we are proud to have added to the enjoyment of your travel. We would love to welcome you back very soon to enjoy the unique experience of the " Point a" our roof top bar restaurant which opened a few weeks ago!

30 april 2018 beoordeeld

Het hotel ligt prima. Vlak bij (loopafstand) van Akropolis, de Filopappou heuvel en het Akropolis museum. Hotel zelf is ook prima. Prachtige toproof met uitzicht op Akropolis. Keurige, wat kleine kamers, maar alles is er. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt is voortreffelijk verzorgd. Diner in het restaurant is zeer aan te raden. Echt top.
Enige nadeel is dat de kamers aan de straatzijde, tenminste als je met de balkondeur open, wilt slapen, erg rumoerig zijn. Bij gesloten deur: geen probleem.

Kamertip: Kamer aan de achterzijde.
Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Katia T, Owner van Herodion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Dear guest hugomoolenaar,

Thank you for staying at HERODION. It is extremely gratifying for us when our guests find their stay as pleasurable as you found yours !. We appreciate your review!

16 februari 2018 beoordeeld

zeer goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
zeer net en goed verzorgd
ideaal om als uitvalsbasis te dienen om parthenon en plaka te bezoeken
de metro is zeer dichtbij (akropolis station)
prachtig dakterras welke voor ons enkel maar te bezichtigen was daar het maar vanaf april tot dienst komt om er te eten
een echte aanrader

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Katia T, Owner van Herodion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Dear guest Callenaere,

Thank you fro your posting on Tripadvisor and for your recent stay. Your feedback is very important to us and our team, as being passed by an exprerienced traveller, has always an added value. Please let me add that our jaccuzis are open all year round as they operate at 36 to 38 dregrees celcius water temperature, in average external temperatures of 14 degrees during winter days, an experience that most our guests enjoy equally, during winter as well. Moreover our roof terraces are also available for our guests for sunbathing and drinks all year around. We will happy to welcome you back.

20 november 2017 beoordeeld

Gelegen in de buurt van de Akropolis, op wandelafstand van de metro. Kamers zijn net en voorzien van vele faciliteiten, zelfs washandjes worden dagelijks meegeleverd. Dakterras met uitzicht op de Akropolis. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend en uitgebreid ontbijt. Hier ben je geen nummer maar GAST

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Katia T, Owner van Herodion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Dear guest Rik M,
Thank you for your feedback and appreciation of our services. I will pass to the Housekeeping team your positive impression - thank you for pointing the washcloth- as we love offering such homey details that make our honoured guests feel our genuine hospitality.
We will certainly continue doing our very best so as to keep earning such kind reviews. We certainly hope to welcome you back in the not so distant future.