Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

2 nachten in dit keurige hotel. Prima kamers goed bed. Douche hangt wel laag maar is verder top. Ontbijt is uitgebreid met prachtig zicht op de acropolis. Je kunt ook dineren in de roof top bar. Locatie is top vlakbij het centrum en bezienswaardigheden. Als ik ooit nog eens naar Athene ga weet ik waar ik overnacht.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 maart 2018

Super goed hotel met zeer vriendelijk personeel, het hotel is gelegen in het oude stadsgedeelte dicht bij alle sites om te bezoeken en heeft een prachtig uitzicht op de Acropolis;Klein nadeel is de drukke baan met verkeerslawaai.

Verbleef: maart 2018
Beoordeeld op 21 september 2017

Meerprijs zeer zeker de moeite. Super groot terras, voorzieningen om water op te warmen, wij hadden onze oploskoffie mee dus 's morgens bij de opgaande zon op het terras met een koffie en zicht op de tempel van Zeus en Lykavittós. Service is conform 4 sterren hotel. Ontbijten doe je op de achtste verdieping, binnen of buiten. Aanbod is zeer uitgebreid. Er is een avondrestaurant van 19u tot 23u laar wij opteerden om de locale resto op te zoeken.

Kamertip: executive room beste keuze
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 maart 2017

Zeer centraal gelegen (vlakbij Acropolis en Acropolis museum, en wijk Plaka). Overige sites en bezienswaardigheden (de meeste toch) op wandelstafstand. Service 5/5, voorzieningen idem. Pluspunt: het restaurant (ook voor ontbjt) met terras op de 8e verdieping met prachtige uitzichten.

Kamertip: Vraag kamer met uitzicht op de Acropolis
  • Verbleef: maart 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 18 november 2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. De verzorging was uitstekend, vriendelijk personeel, schoon hotel en een prachtig uitzicht vanaf het dakterras op de Akropolis en vanuit onze kamer op de tempel van Zeus. Bovendien zit je op loopafstand van het centrum en is het heerlijk toeven op het dakterras en te genieten van het uitzicht, de zon en het ontbijt!
Zeker een aanrader om je verblijf in Athene nog plezieriger te maken!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner