“Super”

US$ 14,91*
Vanaf
Akropolis van Athene Sla het lijnenticket over
Geclassificeerd als nr. 3 van 285 dingen om te doen in Athene
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Athene bent moet je hier zeker naar toe
20 euro entree pp
Maar zeer de moeite waard
Flinke klim met al beloning een geweldig uitzicht over de stad

22 mei 2018 beoordeeld

Naar Athene ga je eigenlijk maar voor 1 ding: de Akropolis..! Het is uiteraard toeristisch maar afgezien daarvan sta je wel midden in de oudheid. Men is de komende 30 jaar nog bezig met restaureren van de Akropolis maar bezoekers hebben daar geen last van.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sowieso een topattractie . Wel soms een beetje hectisch als er veel volk is . Organisatie ...? Bepaalde delen zij nog altijd niet te bezoeken maar het blijft toch iets uniek .

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan niet naar Athene zonder het gezien te hebben. Een titanenwerk om het correct en zo goed mogelijk op te bouwen. 'S avonds een highlight over de stad.

Bekijk meer beoordelingen
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na in een lange rij te hebben gestaan mochten we naar binnen. Het was een heuse klim maar erg mooi. Ik was met mijn zoontje van 5 jaar en was makkelijk samen te doen. Entree is 20,- en mijn zoontje was gratis. Er is ook een museum kaart voor 30,- pp te koop, daarmee Kun je binnen 5 dagen alle museums in die je wilt. De akropolis stond in steigers omdat ze veel aan het opknappen zijn. Het uitzicht was super !! Alleen ga niet op een te warme dag of neem genoeg water en zonnebrand mee want er is geen schaduw. In de avond is het helemaal super want dan is de akropolis helemaal verlicht.

In Akropolis geweest? Deel je ervaringen!