Beoordeeld op 6 april 2017

Dit hotel ligt letterlijk in the middle of everything. We hebben per e-mail vooraf contact gezocht met het hotel met de vraag of het mogelijk is een kamer te krijgen met uitzicht op de Acropolis. Dit was mogelijk voor een meerprijs van 25 Euro per nacht. Op zich wel wat geld, maar uiteindelijk was het het zeker waard!

De ligging is precies tussen Ermou en Metropolios, tussen Syntagma en Monastiraki en dus zijn alle bezienswaardigheden op loopafstand. Ook de metro is makkelijk aan te lopen vanaf het hotel.

De kamer die we hadden was heerlijk ruim en voorzien van TV, airco, goede badkamer en voor Griekse begrippen echt zalige bedden. De schoonmaak was dagelijks en zorgvuldig.

Het ontbijt was zeer volledig, werd zeer alert aangevuld en ook op tijd vervangen (yoghurt etc.) gedurende de dag was het mogelijk om gratis het koffieautomaat te gebruiken wat echt heerlijk was. Ook koekjes waren gratis. Een leuke toevoeging.

Tijdens het ontbijt kwam een dame van het hotel niet alleen even checken welk kamernummer je had maar ook gelijk even de dag doornemen en je eventueel van nuttige tips voorzien wat allemaal te doen in de dag. Dit kon overigens ook de hele dag door nog aan de receptie.

Een mooie bijkomstigheid was het dakterras. Vanaf hier dag en nacht een prachtig uitzicht op de Acropolis. Ook de stad Athene is goed te bekijken vanaf het dak. Ook aan de achterzijde is het kerkje van Kapni Kareas te zien.

Hoewel het hotel midden in een wijk staat die 's avonds en 's nachts nog best drukkig kan zijn hebben we absoluut geen last gehad van enig lawaai van buiten. Ook geen herrie van buren. Het enige waar we wel wat last van hadden was van het werkhok vlak naast onze kamer. Hierin bevond zich de servicelisft van de schoonmaak, maar deze maakt een vrij hard klikkend geluid als hij op en neer gaat. De schoonmaak begint al vroeg dus is het vrij vervelend als dat begint. Maar dat is dan ook het enige nadeel.

Geweldige tijd gehad, een eventuele volgende keer zullen we hier zeker weer terugkomen!

Kamertip: Geef dat beetje extra uit voor een kamer op de bovenste verdieping... Heerlijk rustig en prachtig uitzicht!
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 2 januari 2017

Prima hotel voor een citytrip met vanaf het dakterras ("roof") een prachtig uitzicht op de Akropolis. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Een goede service en gratis koffie thee met lekkernijen.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 3 november 2016 via mobiele applicatie

Midden in het toeristisch winkelcentrum.Goed uitgebreid Grieks ontbijt. Mooi uitzicht vooral vanaf het dakterras.
Gemakkelijk bereikbaar via metro. Monostiraki.lijn 3, de enige lijn vanaf luchthaven. Marktstraatje richting Oost en na 200 m linksaf.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 3 mei 2016

Bijzonder behulpzame staf die al je wensen probeert in te willigen. Uitstekend gelegen voor mensen zoals wij die veel willen zien zonder kilometers te vreten. Nette kamers met voldoende comfort. Uitstekend ontbijtbuffet met locale tough. Prachtig zicht op Acropolis vanaf het dakterras. Genieten!

Kamertip: Met balkon voor rokers
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 4 maart 2016

Heel vriendelijk personeel .
Propere kamers .
Alle dagen vers badlinnen .
Zeer goed gelegen overal dichtbij .
Prachtig dakterras met uitzicht op de Acropolis .
Lekker ontbijt , ook steeds te verkrijgen als je een vroege terugvlucht hebt .

Kamertip: Vraag om een kamer met terras en uitzicht op de Acropolis .
Datum van verblijf: februari 2016