TripAdvisor

vanaf US$ 44,34
vanaf US$ 39,79
vanaf US$ 51,16
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als je Athene op een leuke manier wil ervaren dan is deze fietstocht zeker een aanrader.
We hadden een perfecte en enthousiaste gids. Kostas vertelde ons heel veel over Athene. Maar gaf ons ook vele tips over mooie activiteiten/plaatsen die we konden doen tijdens onze rondreis door Griekenland. Kreeg de informatie ook nog op de mail naar me toegestuurd.
Deze trip kan ik iedereen aanraden.
Vraag wel Kostas als gids voor de trip.

Datum van activiteit: augustus 2019
John N, Manager van Athens by Bike, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2019

Heel erg bedankt voor je review

Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Een hele informatieve, gezellige en relaxte fietstour door Athene. Dimitri heeft ons veel verteld over het oude Athene en wist op alle vragen een antwoord. Prachtige plekjes bezocht in de sunset! Een goede start van een bezoek aan Athene. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019

We hadden een leuke groepsleider die ons een mooi stukje Athene heeft laten zien, met leuke verhalen van een rasechte inwoner van Athene.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke fijn vertellende Kostas neemt je mee langs de hoogtepunten van Athene op de fiets. Met een tocht van 8 km en goede begeleiding hebben wij een mooie avond gehad.

Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke manier om kennis te maken met Athene! Dimitris kent Athene op zijn duimpje, vertelt korte mythen en heeft veel humor . Prachtige verborgen plekken ontdekt. Aanrader om stad te leren kennen. Achteraf krijg je mooie foto's door gestuurd en gouden tips om stad verder te leren kennen. Prima fietsen!!

Datum van activiteit: mei 2019