27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk hotel midden in het centrum. Route ernaar toe is al een beleving op zich met veel indrukken. Binnen is het zeer verzorgd en kamers zijn niet heel groot maar top. Dakterras is geweldig en aan het eind van de middag gaat barretje op. Erg mooi uitzicht op de Akroplis.
Vriendelijk personeel dat aardig tot goed Engels spreekt. Buffet is erg lekker met veel variatie. Bedden liggen erg goed. Wij sliepen aan achterzijde van het hotel en hebben geen last van lawaai oid gehad. Veel bezienswaardigheden op korte loopafstand en heel veel leuke eettentjes.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Dorina S, General Manager van Athens Center Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018

Dear Gjvdz
On behalf of the staff and management, I thank you for your praise and for taking the time to share your positive experience with us. Please know that your comments are wonderfully motivating for us.
We hope you will visit us again if you’re ever travelling to Athens again.
Thank you

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het zeer goed gehad in dit hotel, goed ontbijt buffet in de ochtend kamer werd goed schoongemaakt en het hotel heeft een zeer centrale ligging en het is er ook rustig in de avond. Het dakterras is prachtig !

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
13 april 2018 beoordeeld

Prima hotel. Bezienswaardigheden op loopafstand. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon en van alles voorzien. Het dakterras met prachtig uitzicht op de Acropolis is een kadootje!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
15 februari 2018 beoordeeld

Het hotel is heel goed gelegen, heel dicht bij het Monastiraki plein en metro, midden in het centrum. 's Avonds was het er heel rustig en stil.
De kamer en badkamer was prima in orde, heel vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.

Kamertip: wij hadden een kamer op de 4de verdieping en hoorden 's nachts geen lawaai van buiten
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
28 januari 2018 beoordeeld

Gaan zeker weer terug naar dit hotel als we nog een keer naar Athene gaan !!! Vlak bij het centrum. Zeer vriendelijk personeel, niets is ze te veel. Prima, uitgebreid ontbijt. Goed bed. Gratis koffie tot 18.00 uur in de lounge. Dakterras geeft een fantastisch uitzicht over Athene en de Acropolis, de bar op het dakterras was in december en januari niet open. Afgesloten kamer voor het tijdelijk opbergen van de koffers op de dag van vertrek zodat je, nog even zonder koffers achter je aan te slepen, de stad in kunt voordat je naar het vliegveld moet.

Verbleef: januari 2018