“Lekker eten en gezellige sfeer!”
Beoordeling van Aspro Alogo

Aspro Alogo
Geclassificeerd als nr. 65 van 2.608 Restaurants in Athene
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Afhalen
Wijk: Plaka
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten voor een lage prijs. Gezellige uitbaters met nog allerlei lekkernijen van het huis. Aanrader!!

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Grieks eten in dit kleine tentje. Je zou er zo voorbij lopen maar dat is zonde. Wij hadden Griekse salade, tzatziki, gefrituurde ansjovisjes en broodje Gyros. Allemaal lekker. Toe lekkere cake van het huis, een likeurtje en een flesje water voor onderweg. Zo aardig! Binnen paar tafeltjes, buiten ook drie maar daar paste nog wel een vierde bij toen mensen nog buiten wilden eten. Super plekje.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor lage prijs met fantastische bediening/ service van beide eigenaren. Volop keuze uit verse producten en uitstekende service. Gewoon genieten in klein restaurantje in Plaka.

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een piepklein , typisch Grieks Restaurant je in het hart van Athene , zeer lieve uitbaters,ze sloven zich uit om het naar je zin te majen ongedwongen, simpel ingericht ,lekker eten

5 mei 2017 beoordeeld

Het restaurant ligt schuin tegenover Hotel Central waar we verbleven voor onze stedentrip. Toen we het zagen besloten we direct er minimaal één keer te gaan eten en daar hebben we geen spijt van gekregen. Uiteindelijk zijn we er drie keer geweest. We hebben we iedere keer heerlijke authentieke vleesgerechten en uitstekende salades gegeten. En ook erg lekkere Moussaka. Verwacht geen luxe ambiance, je kunt er voor een zeer schappelijke prijs gewoon erg lekker eten met een zeer warme, gastvrije bediening. Mooie ervaring!

Reizigers die Aspro Alogo bekeken, bekeken ook

In Aspro Alogo geweest? Deel je ervaringen!