“centrale plek om athene en omgeving te ontdekken”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Wormer, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“centrale plek om athene en omgeving te ontdekken”
Beoordeeld op 15 november 2017 voor een verblijf in November, 2017

Een geschikt appartement om met een groep van 9 personen te verblijven, op (loop)afstand van diverse attracties, daardoor heerlijk om tussendoor even op adem te komen. Stella de eigenaar ontving ons met ouzo en koekjes. Elke ochtend informeerde zij of alles nog naar wens was en of wij iets nodig hadden. Het appartement ligt 2 hoog aan een drukke doorgaande weg, maar de geluidsoverlast viel mee. 1 slaapkamer had kleine hinder van het ganglicht wat in het trapportaal aanging als er iemand langsliep maar dat wisten we te verhelpen door een handdoek voor het venster te hangen. We waren met 9 dames dus soms was het dringen voor die ene badkamer met douche :-). qua prijs/kwaliteit een prima plek om te verblijven in Athene!

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren