“Lekker, maar veel te veel”
Beoordeling van Kuzina

Kuzina
Geclassificeerd als nr. 174 van 2.666 Restaurants in Athene
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Monastiráki
31 mei 2018 beoordeeld

Heel aangenaam vertoeven op het mooie dakterrras. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten, maar alles bij elkaar was het veel te veel. We waren met 2 personen en hadden het volgende eten besteld: olijven/olijfolie met vers gebakken brood, 2 apetizers (waaronder de dumplings), de Griekse salade en een hoofdgerecht (de pikante tonijn en de ribbetjes 12u gegaard). Zeker de dumplings (4 stuks) was te veel. Een beetje meer advies van hun daarenomtrent zou gewaardeerd zijn geweest.

KuzinaAthens, Manager van Kuzina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear sabine_drieskens, allow us to thank you for taking the time to write us this review. We are delighted to read that you enjoyed your experience in Kuzina. Your comments regarding the dishes are remarkable and will be taken into consideration as your appreciation indeed means a lot to us. We hope to have the pleasure of welcoming you back among us very soon.

23 november 2017 beoordeeld

Het was niet zo druk op die natte middag. Hoewel we pas om 14.00 uur binnen kwamen waren we nog zeer welkom voor de lunch. De gehakt balletje en de kingfish zijn aan te bevelen.

16 juni 2017 beoordeeld

Lekker eten, een beetje verfijnder dan de doorsnee restaurants in Athene, ook wat duurder maar nog altijd zeer betaalbaar. Enige nadeel is dat we nogal lang op ons eten hebben moeten wachten ook al was het op een rustig moment.

KuzinaAthens, Manager van Kuzina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Dear Seaux, we would like to thank you for your feedback. We apologize for the delay but we are sure it occurred due to excessive workload. On behalf of Kuzina team, we are looking forward to welcoming you again.

7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super modern restaurant in centrum Athene
Excellente menukaart met bijpassende
Wijnen
Goed advies en suggesties van de chef kok
Gezellige sfeer en prima eten

KuzinaAthens, Manager van Kuzina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Dear Τwan V, we are really thankful for your amazing feedback. We would like to reassure you that we will keep doing our best

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in oude stad, eten op het dakterras. Heel mooi uitzicht op de Akropolis. Zat er met collega's. We hebben voor en nagerechten gedeeld, van alles wat en allemaal lekker. Hoofdgerecht tonijn, prima gebakken, mooi gerecht en prima wijn erbij. Binnen zag het er ook top uit. Aanrader voor mij.

Reizigers die Kuzina bekeken, bekeken ook

In Kuzina geweest? Deel je ervaringen!