“Super leuke plek”

Geclassificeerd als nr. 105 van 2.805 Restaurants in Athene
Wijk: Psirri/Gazi
Wijk: Psirri/Gazi
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagmiddag in Athene, even lekker een borrel drinken. Ifeel ziet er leuk trendy uit, daar gaan we zitten. We bestellen een flesje wijn. Vervolgens krijgen we van de chef een heerlijk kaas-/fruitplankje, van het huis dus! Dat smaakte echt heerlijk! Bij ons tweede flesje bestelden we zelf een soort tapasplankje, ook heerlijk!
Omdat we er zo leuk zaten zijn we na ons diner weer terug gegaan om nog een wijntje te drinken. Heel gezellig druk, sfeervol, heaters op het terras, kaarsjes op de tafels, een aanrader!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen, al het eten was vers bereid en qua gedachtengang goed samengesteld, op een of twee gerechten/recepten na.

De pasta met champignons en hazelnoten was een van de gerechten die ‘iets miste’, qua smaak, het was nogal ‘vlak qua smaak’. De risotto was daarentegen heerlijk en vol van smaak!

De zaak ziet er sfeervol uit en de bediening is zeer vriendelijk. Als je dit gegeven combineert met de redelijk kleine porties en voor Atheense begrippen ‘hoge prijs’, dan valt het net in de categorie ‘gemiddeld’. Ofschoon het voor Nederlandse begrippen alleszins normale prijzen zijn.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de wijk Psyrri bevinden zich erg veel leuke eetgelegenheden. iFeel is een tapas restaurant met heerlijke gerechtjes. Allemaal perfect van smaak. Verwacht hier echter geen volle borden en goedkope lokale wijntjes. Heerlijk maar niet goedkoop!

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de middag met mijn vrouw hier wat gedronken. De koffie was erg lekker. We besloten om met het gezin hier de tapas te komen eten. Er is voldoende keuze van de verschillende gerechten. We vonden het allemaal erg lekker. Het meisje van de bediening was wel een beetje verlegen. We kregen aan het begin en fles water en daarna nog een. Om omzet te genereren toch tussendoor vragen of we iets anders willen drinken had wel gemogen. De ligging is aan een druk en erg gezellig pleintje zodat er tijdens het eten veel te zitten is. De stoelen zitten erg fijn en de inrichting was erg mooi.

1 mei 2017 beoordeeld

Een veelvoud aan Griekse tapas brengt u in de typische Griekse eetcultuur. SuBlienme combonaties. De dranken waren iets aan de dure kant in vergelijking met andere resto's.

Reizigers die iFeel Cafe Restaurant bekeken, bekeken ook

In iFeel Cafe Restaurant geweest? Deel je ervaringen!