“Top”
Beoordeling van Dionysos Zonar's

Dionysos Zonar's
Geclassificeerd als nr. 160 van 2.576 Restaurants in Athene
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Thissio/Makriyanni
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien wel het restaurant met het mooiste zicht ter wereld! Tijdens het eten van overheerlijke gerechten zit je werkelijk aan de voet van de Akropolis. Bij het vallen van de duisternis zie je de verlichting van dit monument komen. Enig.
De gerechten zijn heerlijk Grieks! Een zaligheid. Meer dan de moeite waard om hier halt te houden!

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig zicht vr diner aan viet vd acropolis lekker eten mooi terras zeer groot
Ook binnnen is het mooi zitten

13 mei 2017 beoordeeld

We waren hier voor de lunch. Terras met prachtig uitzicht op de Akropolis. Toen wij er waren met maar een paar bezette tafeltjes. We aten verschillende salades en desserts en deze waren origineel en van uitstekende kwaliteit. De presentatie was culinair te noemen. Als je eens iets anders zoekt dan de standaard Griekse keuken kunnje hier terecht. De prijzen zijn wel stevig.

14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen restaurant aan de voet van het pathenon dichtbij met museum
lekker eten
Mooi terras overdekt en verwarmd
Prachtig uitzicht

20 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het cafe restaurant ligt op een prachtlocatie met zicht op het partenon.
Bediening was correct doch de gehanteerde prijzen zijn zeer hoog.
Een plaats om naar te zien, maar zoek iets goedkopers om iets te drinken...

Reizigers die Dionysos Zonar's bekeken, bekeken ook

In Dionysos Zonar's geweest? Deel je ervaringen!