Areos Hotel(Athene)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Hilton Athens(Athene)
Hilton
Philippos Hotel(Athene)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 249 per nacht.

Centrotel Hotel(Athene)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Agoda.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

Melia Athens(Athene)
Priceline
8 juli 2011 beoordeeld

Kamertip: Ask for a room in the newly renovated part.
  • Verbleef: juni 2011, reisde voor zaken
3 juli 2011 beoordeeld

Kamertip: Get the more expensive option
  • Verbleef: juni 2011, reisde met een partner

• Verbleef: juni 2011, reisde met een partner