“Vakantie op koh samui”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Afhalen
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker restaurant , vooral de Australië rib eye! Mals en lekker van smaak voor goedkope prijs! Lekkere wereldwijntjes voor eerlijke prijs. Vriendelijke bediening en relax . Een aanrader

Datum van bezoek: maart 2018

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier heen gegaan ivm de recensies op Tripadvisor en werden aangenaam verrast. De ligging is ideaal, makkelijk te vinden. Het menu bevat echt goede Italiaanse gerechten, onze pizza waren echt heerlijk. Er was in verband met een verjaardag wat entertainment, wat wel aangenaam was.

De service was bijzonder goed! We kregen vooraf wat brood en bij de rekening een heerlijk glaasje chocoladelikeur.

Datum van bezoek: januari 2018
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Pizza uit een echte steenoven.
Gastvrij met passie voor het vak. Kwamen allebei even kort informeren naar het eten.
Wij komen zeker nog een keertje!
Je voelt je er een echte gast.

Datum van bezoek: september 2017
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke houtoven pizza, gemaakt door mensen met kennis! Zeker een aanrader. Wij hadden een pizza met brie en worst, voor ons een nieuwe pizza, maar deze was erg lekker.

Datum van bezoek: september 2017
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentieke eenvoudige Italiaan met lekkere pizza's! Vriendelijke en snelle bediening. Dichtbij het strand gelegen.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Pecore Nere bekeken, bekeken ook

In Pecore Nere geweest? Deel je ervaringen!