TripAdvisor
La Cala de Mijas
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Hier moet je geweest zijn!”
Beoordeling van Venta El Jinete

Geclassificeerd als nr. 14 van 144 Restaurants in La Cala de Mijas
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit niet te evenaren! Hoewel het terras stampvol zat, hebben we zeker genoten van een zeer leuke avond met lekker eten, goede service en aangename live music!

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

Het eten was superlekker doch de live muziek was te luid ( ons tafel stond op 10 meter van de box) en mijn fantastische Malbec kwam er pas aan na herinnering aan de ober en 1/3 van mijn megalekkere steak reeds op was. Ik kon niet blijven wachten want mijn steak ging koud worden. Ik denk dat de ober vrij nieuw was en wat zenuwachtig.
Mijn waardering is 4 wegens het lekker eten, de mindere bediening zal een uitzondering geweest zijn als ik alle feedback lees.

Datum van bezoek: juli 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Afgelopen zaterdag zijn we voor eerst hier geweest 13 juli 2019 , ben er vaak langs gereden maar helaas niet eerder geweest.
Vele restaurants geprobeerd afgelopen jaren rond Elviria en Marbella maar hier klopte gewoon alles vanaf de reservering: prachtige lokatie met een super uitzicht , super vriendelijke en correcte bediening , zo vriendelijk zo gastvrij en dan het eten zo lekker zo prachtig opgemaakt , wat een kwaliteit vlees en ik kan het weten na 40 jaar vlees te hebben verkocht de life muziek maakte alles compleet en dan de rekening die viel ontzettend mee wat een pareltje , niet verder vertellen.Familie Jos Glas La Mairena Ojén

Datum van bezoek: juli 2019
15 juni 2019 beoordeeld

Ej Jenetrte heeft een mooie kaart, maar ook menu's. Prijzen zijn op de site te zien. Mijn beleving was ontspanning met heerlijk eten, fijne bediening, aardige muziek. Vooral buiten eten met een view verhoogd de sfeer. Nogmaals, een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals eerdere keren ook nu weer fantastisch gegeten; heerlijke wijn-spijs combinatie! We komen zeker weer terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Venta El Jinete bekeken, bekeken ook

Fuengirola, Costa del Sol

La Cala de Mijas, Mijas

In Venta El Jinete geweest? Deel je ervaringen!