Vandaag geopend: 10:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch genoten..

Met een groep vrienden hebben we 7 Buggy´s gehuurd. Een twee uren durende rit door het mooie ... meer lezen

Beoordeeld op 6 november 2018
Excursion62384829815
K4

Leuke middag gehad met de club klavertje 4. We hadden Lisa die het mooi in het Nederlands uitlegde ... meer lezen

Beoordeeld op 27 september 2018
Ton O
via mobiele applicatie
Lees alle 69 beoordelingen

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Super leuke dag gehad
Afgesproken om 13 uur
Prima welkom door lisa en dan met trudy on tour
Mooi avontuurlijk en stoffig met prima tussenstop voor paar lekkere tapas
NaZitten in cafe ernaast top!

Datum van activiteit: mei 2018
Marbella B, General Manager van Mijas Buggys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Hi Karel, dankjewel voor je leuke review, tot in het najaar!

Beoordeeld op 30 april 2018

Wij hebben met 13 personen de dag van ons leven gehad! Een buggy tour van 2 uur door de prachtige bergen van Mijas. Met een hilarische tourguide! Thank!!!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Marbella B, General Manager van Mijas Buggys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dank jullie voor deze leuke reactie, geef 't door! Tot een volgende keer :)

Beoordeeld op 30 april 2018

Leuk om te doen had verwacht iets meer ofrote te gaan. Als je met een groep bent is het een leuk uitstapje.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Bedankt Wilbert voor een leuke recensie :) De 3-uur tour gaat meer de bergen in, dus ook meer off-road. Tot ziens!

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Was geweldig trip echte aanrader mooie toer gehad cijfer 10 waard.
Thanks to Roland en Liza en niet te vergeten onze Engelse topper.

Thanks to all

Datum van activiteit: april 2018
Marbella B, General Manager van Mijas Buggys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Graag gedaan Charles, Roan, Pauline en Tess :) Jullie waren goed gezelschap, tot gauw

Beoordeeld op 14 februari 2018

Top verzorgd. Leuke, spannende trip door de bergen bij Mijas. Door tussenstop, afwisselde wegen en enthousiaste begeleiding waar voor je geld

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Marbella B, Manager van Mijas Buggys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Dankjewel voor je leuke recensie! Tot een volgende keer :)