Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel oogt ruim en fris. De kamer was groot en de muurschildering is prachtig. We verbleven hier 2 nachten en na de eerste dag viel het ons op dat er lekkage was in de kamer, waarschijnlijk uit de douche. We hebben dit gelijk gemeld bij de receptie, en die boden ons gelijk een nieuwe kamer aan. We hebben dit vriendelijk geweigerd, omdat we al met ons jas aan stonden om uit eten te gaan. Maar het aanbod was zeer vriendelijk.
Het ontbijt is heerlijk, te veel om op te noemen. Alleen als het druk is, wordt er helaas niet snel bijgevuld.
Het hotel ligt op ongeveer 15 minuutjes lopen naar de Grote Markt. Een fijne wandeling.
Alleen hoe kan het toch dat een 4-sterrenhotel nog altijd werkt met een douchegordijn..

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Dag mmrijke

We vinden het fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Onze teams doen er alles aan om elke gast telkens opnieuw zo confortabel mogelijk te ontvangen.

Beoordeeld op 18 april 2018

Hotel Bloom is gunstig gelegen naast de Kruidtuin, op loopafstand van het centrum van Brussel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer was licht, rustig, ruim en schoon. Er is een kluisje voor sleutels en papieren. Koffie en thee aanwezig. Lekker bed!

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Dank je Ria voor jouw feedback! :-) Bloomy groetjes vanuit Brussel! :-)

Beoordeeld op 11 april 2018

goed bed, ontbijt perfect, maar vraag een kamer aan de achterzijde (voorzijde zeer rumoerig). De airco blaast alleen warme lucht ( ondanks dat de thermostaat anders doet vermoeden). dichtbij OV en op loopafstand van Grote Markt.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Dank u voor de feedback. Onze excuses dat de airco niet naar behoren heeft gewerkt. Heeft u de receptie gecontacteerd om assistentie te vragen? Zij kunnen u altijd helpen en een gepaste oplossing vinden voor het probleem. Nogmaals bedankt om het aan te kaarten, dit helpt ons onze service continu te verbeteren. We wensen u nog een fijne dag! Bloomy regards vanuit Brussel.

Beoordeeld op 9 april 2018

Mooie locatie dicht bij het centrum van Brussel ,
Prettige lichte en open sfeer met vriendelijke personeel en detail voor gastvriendelijkheid.
Uitstekende restaurant op locatie met ruime keuze aan heerlijke gerechten .
Iedere kamer heeft zijn eigen muurschildering gemaakt door een andere kunstenaar van de stad Brussel ( dus elke kamer is net even anders )
Wij verbleven 2 dagen en kwamen uitgerust terug van een mooi weekend.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Dank je voor jouw feedback Mark! Bloomy groetjes uit Brussel! :-)

Beoordeeld op 1 februari 2018 via mobiele applicatie

In de basis een prima hotel. De kamers zijn zeer ruim, modern ingericht en elke kamer voorzien van een unieke muurschildering. De fauteuil in de kamer is heerlijk comfortabel en verder ben je ook van alle gemakken voorzien (koelkastje met gratis water, föhn, strijkplank en strijkijzer, kluisje, Senseo). Het personeel is vriendelijk, het ontbijtbuffet uitgebreid en in een ruime rustig ogende zaal. Hoewel het hotel behoorlijk groot is doet het niet massaal aan.
Ik had twee minpuntjes:
- Mijn kamer was (ondanks januari/februari kou buiten) intens warm. De airco maakte een hoop geluid maar blies geen koude lucht. Vermoedelijk had ik dezelfde kamer die ik in een andere recensie van begin januari ‘18 voorbij zag komen. Ik heb het gemeld bij de receptie (kamer 629) en zij boden me zelfs een andere kamer aan, waar ik geen gebruik van heb gemaakt maar wat ik wel erg attent vond.
- Aa het begin wordt een reservering van 50 euro ingehouden op je credit card. Toen ik uitcheckte bleek dat hier de toeristenbelasting af was gehaald terwijl ik deze met mijn gewone bankpas had willen betalen. Ik vond het niet erg netjes dat mij niet zelf de keuze werd gelaten hoe ik deze kosten wilde voldoen.

Maar al met al een prima hotel, vlakbij een metro station. Buurt is niet erg vrolijk maar daar heb ik zelf geen last van ervaren.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2018

Thank you Anna for your feedback! It is nice to hear that you had a nice stay with us :-) We are sorry for the issues you have experienced. Still we are happy to know that you enjoyed our hotel. We will glad to welcome you again and show you that we normally are very good hosts! See you soon :-)