Beoordeeld op 11 april 2018

goed bed, ontbijt perfect, maar vraag een kamer aan de achterzijde (voorzijde zeer rumoerig). De airco blaast alleen warme lucht ( ondanks dat de thermostaat anders doet vermoeden). dichtbij OV en op loopafstand van Grote Markt.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2018

Dank u voor de feedback. Onze excuses dat de airco niet naar behoren heeft gewerkt. Heeft u de receptie gecontacteerd om assistentie te vragen? Zij kunnen u altijd helpen en een gepaste oplossing vinden voor het probleem. Nogmaals bedankt om het aan te kaarten, dit helpt ons onze service continu te verbeteren. We wensen u nog een fijne dag! Bloomy regards vanuit Brussel.

Beoordeeld op 9 april 2018

Mooie locatie dicht bij het centrum van Brussel ,
Prettige lichte en open sfeer met vriendelijke personeel en detail voor gastvriendelijkheid.
Uitstekende restaurant op locatie met ruime keuze aan heerlijke gerechten .
Iedere kamer heeft zijn eigen muurschildering gemaakt door een andere kunstenaar van de stad Brussel ( dus elke kamer is net even anders )
Wij verbleven 2 dagen en kwamen uitgerust terug van een mooi weekend.

Datum van verblijf: juni 2017
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dank je voor jouw feedback Mark! Bloomy groetjes uit Brussel! :-)

Beoordeeld op 1 februari 2018 via mobiele applicatie

In de basis een prima hotel. De kamers zijn zeer ruim, modern ingericht en elke kamer voorzien van een unieke muurschildering. De fauteuil in de kamer is heerlijk comfortabel en verder ben je ook van alle gemakken voorzien (koelkastje met gratis water, föhn, strijkplank en strijkijzer, kluisje, Senseo). Het personeel is vriendelijk, het ontbijtbuffet uitgebreid en in een ruime rustig ogende zaal. Hoewel het hotel behoorlijk groot is doet het niet massaal aan.
Ik had twee minpuntjes:
- Mijn kamer was (ondanks januari/februari kou buiten) intens warm. De airco maakte een hoop geluid maar blies geen koude lucht. Vermoedelijk had ik dezelfde kamer die ik in een andere recensie van begin januari ‘18 voorbij zag komen. Ik heb het gemeld bij de receptie (kamer 629) en zij boden me zelfs een andere kamer aan, waar ik geen gebruik van heb gemaakt maar wat ik wel erg attent vond.
- Aa het begin wordt een reservering van 50 euro ingehouden op je credit card. Toen ik uitcheckte bleek dat hier de toeristenbelasting af was gehaald terwijl ik deze met mijn gewone bankpas had willen betalen. Ik vond het niet erg netjes dat mij niet zelf de keuze werd gelaten hoe ik deze kosten wilde voldoen.

Maar al met al een prima hotel, vlakbij een metro station. Buurt is niet erg vrolijk maar daar heb ik zelf geen last van ervaren.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Thank you Anna for your feedback! It is nice to hear that you had a nice stay with us :-) We are sorry for the issues you have experienced. Still we are happy to know that you enjoyed our hotel. We will glad to welcome you again and show you that we normally are very good hosts! See you soon :-)

Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Een nacht verbleven in dit hotel. We hadden een kamer op een redelijk hoge verdieping, genoeg liften aanwezig.
Kamer is groot, leuk ingericht met een kunstwerk op de wand plus uitleg van de kunstenaar. Heel leuk.
Koelkast en Senseo apparaat aanwezig. Helaas geen aparte waterkoker waardoor je in theorie thee zou kunnen zetten in de Senseo. Maar dat is nooit erg lekker.
Prima bed.
In onze kamer was het verschrikkelijk warm en onze airco deed niets behalve herrie maken. Met het openen van het raam kwam ik tot de conclusie dat er een zeer zeer ongezonde hoeveelheid schimmel aanwezig was op de buitenmuur. Wel aangegeven bij de receptioniste bij vertrek.
Ontbijt hadden wij bijgeboekt. Was prima. Zeer ruime keuze aan eten en drinken. Leuk de bus in het restaurant waar he wafels kunt halen.
Al met al een prima hotel met een hele leuke uitstraling. Kamer prima. Badkamer is toe aan een extra goede schrobbeurt!! En die schimmel kan echt niet!!

Locatie is ook prima. Loopafstand naar de Grote markt is ongeveer 15 a 20 min.

Datum van verblijf: december 2017
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Dag Vanessa, eerst en vooral bedankt om je ervaring bij ons zo uitgebreid neer te schrijven! We vinden het heel fijn om te lezen dat je de kunst in de kamer mooi vond en dat je van het ontbijt genoten hebt. Het aantreffen van schimmel is uiteraard geen fijne ervaring, maar bedankt dat je dit al een de receptie hebt laten weten. Op die manier kunnen we dat opvolgen. Ook jammer te lezen dat je het te warm had in de kamer. Mocht je dit niet aan de receptie laten weten hebben, zou je ons een mailtje kunnen sturen met vermelding van je kamernummer zodat we hier wat aan kunnen doen? We wensen je een fantastisch 2018 en hopelijk tot een volgende keer! Bloomy groetjes uit Brussel.

Beoordeeld op 24 december 2017

Een goed verzorgd Hotel. Mooie en ruime kamers. Zeer uitbreid Engels en continentaal ontbijt. De wafelbus was een grappige plus.Het centrum van Brussel ligt op een wandeling van plm. 14minuten, prima uitvalsbasis voor een weekend Brussel. In de buurt eten bij Le chambord, op 50 meteroverzijde, is ook een aanrader.

Datum van verblijf: december 2017
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2017

Hartelijk bedankt voor de fijne feedback. Doet ons deugd om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Bloomy groetjes uit Brussel!