Beoordeeld op 24 december 2017

Een goed verzorgd Hotel. Mooie en ruime kamers. Zeer uitbreid Engels en continentaal ontbijt. De wafelbus was een grappige plus.Het centrum van Brussel ligt op een wandeling van plm. 14minuten, prima uitvalsbasis voor een weekend Brussel. In de buurt eten bij Le chambord, op 50 meteroverzijde, is ook een aanrader.

Datum van verblijf: december 2017
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2017

Hartelijk bedankt voor de fijne feedback. Doet ons deugd om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Bloomy groetjes uit Brussel!

Beoordeeld op 20 december 2017

Het hotel was leuk ingericht, mooie ontvangst ruimte, vlak naast de sfeervolle bar. We werden snel geholpen door vriendelijk personeel, en konden zolang onze bagage achterlaten, omdat de kamer nog niet klaar was. Daarna zijn we via de bus het centrum van Brussel ingegaan. De bushalte ligt op ongeveer 150 meter van het hotel, ideaal. De kamer die we uiteindelijk kregen, was erg groot en goed schoongemaakt. De schildering op de muur maakte het echt af! Het bed lag erg fijn. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid en alles werd tot laat nog aangevuld. Het ontbijt ging zelfs iets langer door omdat het nog zo druk was. Het wafelbusje, waarin je zelf je wafel kon maken en versieren was ook erg leuk! Ik zou hier zeker terugkomen.

Datum van verblijf: december 2017
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2017

Bedankt voor de toffe feedback. Heel fijn om te lezen dat je zou terugkomen. Alvast een heel fijn eindejaar gewenst en wie weet tot in 2018! Groetjes van het voltallige BLOOM! team

Beoordeeld op 13 december 2017

Super vriendelijk, behulpzaam, proper en ruime kamers.
Personeel sprak geen nederlands maar dan passen we ons wel aan.
Bedden waren zeer aangenaam om in te slapen en er waren ook meer dan voldoende kussens voorzien.
En het ontbijt was uitgebreid en werd ook tijdig aangevuld. Ook al was er veel volk in de eetzaal, was dit totaal niet storend.

Datum van verblijf: november 2017
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Dag Deborah, dank je wel om de tijd te nemen om je feedback te delen! Uiteraard maakt je ons heel blij met je mooie woorden over Hotel BLOOM! Heel graag tot een volgende keer Bloomy groetjes uit Brussel.

Beoordeeld op 2 december 2017

Hotel Bloom is prima voor prive en zakenreizigers. Kamers zijn ruim voor centrum Brussel. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Bedden en douche prima in orde.
Ontbijt is lekker. Personeel vriendelijk.
Aanrader!

• Reistype: Reisde voor zaken
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2017

Hallo, bedankt voor je mooie woorden over Hotel BLOOM! Dat doet deugd Hopelijk tot een volgende keer! Bloomy groetjes uit Brussel.

Beoordeeld op 1 december 2017

goede service in het hotel en mooie kamers. Ook veel faciliteiten in het hotel zoals fietsverhuur en tafeltennistafel. Tip: laat de leidingen doorspoelen want in de badkamer rook je een rioollucht en het bad was ook niet helemaal schoon

• Reistype: Reisde voor zaken

Hallo, dank je wel voor je feedback! We vinden het heel fijn te lezen dat je van je verblijf genoten hebt. Bedankt ook voor de tip, we zullen dat zeker opvolgen. Hopelijk tot een volgende keer bij Hotel BLOOM! Bloomy groetjes uit Brussel.