“Bloomberg was subliem!”
Beoordeling van Hotel BLOOM!

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Bloomberg was subliem!”
Beoordeeld op 18 november 2012

Alles geweldig: leuke ontvangst, heel mooie ruime kamer (met senseo:–) en zalige zetel), goede fitnesstoestellen, heerlijk ontbijt, wifi, ...
We komen terug!
Alleen jammer toen bleek dat we gratis naar de modeshow konden op -1 en we eigenlijk al onze kaarten hadden... We hadden 20 euro kunnen uitsparen...

• Verbleef November, 2012, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

3.872 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (36)
Datum | Waardering
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Antwerpen, België
Beoordeeld op 13 november 2012

Mooie kamer, goede ligging, prijs/kwaliteit OK...maar dat is allemaal onbelangrijk als je wakker ligt tot 4.30 omwille van een party. Blijkbaar wordt in Hotel Bloom elke zaterdag van November een party gehouden. Ik sliep op het vierde verdiep en dreunde bijna uit mijn bed.
De twee heren van de receptie vonden mijn verschijning (in pyama) en verzoek om het wat zachter aan te doen blijkbaar lachwekkend.
De dame aan de receptie de volgende ochtend was dan wel erg behulpzaam. Wij kregen een volledige refund en gratis ontbijt. Dat is een erg correct gebaar maar weekend was wel verpest.

• Verbleef November, 2012, bezocht met vrienden
Niveau 4 bijdrager
29 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
Beoordeeld op 5 november 2012

Een omgebouwd Mercure hotel met een eigentijdse uitstraling. Elke kamer heeft een unieke muurschildering. Alleraardigst. Voor de rest zijn het weinig bijzondere kamers, maar ook niks mis mee. De lobby ziet er ook aardig uit. Wat ik bijzonder vond was de kwaliteit van de lunches die bij het congres geserveerd werden. Drie gangen van bijzondere kwaliteit, bv. gebakken tonijn bedekt met sesamzaad, een taartje van krab en visseeitjes, een stukje eendeborst en een schitterend dessert.

Kamertip: Kijk op de website bij Fresco's om de muurschilderingen te zien.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Oktober, 2012, bezocht voor zaken
Den Haag, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 21 oktober 2012

Wat hebben we genoten van ons weekend in Hotel Bloom! We kregen een ontzettend mooie kamer, hebben genoten van het zalige ontbijt en de gezellige bar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam (sprak Nederlands). De locatie van het hotel was verder ideaal om Brussel te verkennen. We keren graag binnenkort terug!

• Verbleef September, 2012, bezocht met een partner
Tremelo, Belgium
Niveau 6 bijdrager
788 beoordelingen
210 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 329 nuttige stemmen
Beoordeeld op 11 oktober 2012

Mooi zakenhotel. Zeer mooie functionele kamers. In elke kamer ander kunstwerk van student-artiesten op de muur. Inspirerend. Leuke bar en goed ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Een prima zakenhotel in centrum Brussel.

• Verbleef Oktober, 2012, bezocht voor zaken
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 8 september 2012 via mobiele applicatie

De parking onder het hotel is zeer gemakkelijk, zo moet je niet zoeken en staat je auto veilig.
Ontvangst aan de receptie was zeer goed en vriendelijk, we hebben een upgrade gekregen naar een Loft!
De kamer, "loft" , is heel groot met een apart zit gedeelte en met eetrap naar boven het slaapgedeelte.
Dit creeert veel ruimte! Het interieur is ook zeer mooi, alles past mooi bij elkaar.
Smoods is ook zeker de moeite om er even iets te gaan eten en drinken,.
Trendy resto en bar, toffe kamers, zalige bedden dus zeker een aanrader hier in Brussel.

Verbleef September, 2012, bezocht met een partner
meulebeke
Beoordeeld op 29 juli 2012

ons weekend was zoals we verwacht hadden, hotel Bloom! is perfekt voor één nachtje slapen, ontbijt was rijkelijk, mij hoor je niet klagen. één opmerking misschien,
aan het onthaal nederlands spreken, Brussel is toch in België. engels duits spaans frans oké maar ik (wij) zijn Belgen voor het overige was het onthaal wel vriendelijk.
ik zou het hotel aanraden aan vrienden.

• Verbleef Juli, 2012, bezocht met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Saint-Josse-ten-Noode in overweging
op 3.0 km afstand
Motel One
nr. 26 van 198 in Brussel
1.433 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel BLOOM! geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel BLOOM!

Gelegenheid: Hotel BLOOM!
Adres: Rue Royale 250, Saint-Josse-ten-Noode, Brussel 1210, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Saint-Josse-ten-Noode
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 romantisch hotel in Saint-Josse-ten-Noode
Nr. 1 luxe hotel in Saint-Josse-ten-Noode
Nr. 1 voordelig hotel in Saint-Josse-ten-Noode
Prijsklasse (per nacht): € 32 - € 153
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel BLOOM! 4*
Aantal kamers: 305
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TravelClick, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel BLOOM! met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bloom Hotel Brussels
Hotel Bloom

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?