Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 178
HotelIndigo.com
US$ 175
Bespaar meer met IHG One Rewards
Trip.com
US$ 173
Expedia.comUS$ 175
Hotels.comUS$ 175
travelup.comUS$ 184
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (195)
Beoordelingen filteren
195 resultaten
Waardering van reizigers
119
37
20
8
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
119
37
20
8
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 195 beoordelingen
Beoordeeld op 10 oktober 2022

Zeer slechte service, je betaald 350.- per nacht. Besteld een fles moet van 85.- en die komen ze niet brengen omdat je niet contant betaald. Vragen zelfs of we kunnen pinnen of electronisch betalen. Onmogelijk in dit hotel … een onbeschofte … niet gastvrije bende. We komen vaak in Brussel, volgende keer gaan we weer naar de buren. Dit was eens en nooit meer !

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Marcelv1045
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2022

Dag Marcel,
Bedankt voor dit bericht.

Het spijt ons zeer dat jullie niet de service kregen waar wij voor staan. Jullie begrijpen dat dit niet onze standaard is. Klantvriendelijkheid is uiteraard erg belangrijk voor ons hotel. We willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden indien jullie dit niet zo ervaren hebben. We zullen dit intern bespreken zodat dit zich in de toekomst niet meer voordoet. Hopelijk hebben jullie desalniettemin van Brussel kunnen genieten.

We zouden jullie graag volgende keer een perfect verblijf aanbieden!

We wensen jullie nog een fijne dag,

Elena, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2022 via mobiele applicatie

Zeer leuke inrichting restaurant, prima kamer met koffiezetapparaat, strijkplank, badjas, slippers, goed bed en goede kussens, prima badkamer met stortdouche (wc zat wat in de verdrukking, niet handig als je wat forser bent). Uitgebreid ontbijt op mooi servies. Locatie tussen noordstation en centrum in, vlakbij commerciële winkelstraat. Zeer vriendelijk personeel.

Kamertip: Restaurant (avond) alleen in weekend open. Wel anders soort restaurant met kleine kaart.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank fredgies
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2022

Goedemiddag,
Bedankt voor uw recensie.

Top dat u onze unieke inrichting op prijs stelde en dat ook het comfort van uw kamer naar wens was. We zijn er ook blij mee dat de gastvrije service van onze medewerkers een pluspunt voor u betekende. We delen uw complimenten met het team.

Prettige dag en graag tot een volgende keer,

Elena, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2022

Nachtje zakelijk geslapen. De kamer was klein maar schoon en voldeed prima. Het hotel ligt natuurlijk op een toplocatie met een grote parkeergarage incl. laadstations voor de deur. Het ontbijt is prima maar niet super. Het meeste beviel me nog de leuke inrichting en de gym. Die is ruim, veel apparaten, gewoon goed en ook nog een sauna erbij. Aanrader

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank RobertHeleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2022

Dag gast,
Bedankt voor het achterlaten van een review.

We zijn blij dat u zo tevreden was over onze toplocatie en gym. Wat de grootte van de kamer betreft, wij hebben kamers met verschillende oppervlaktes. Aarzel een volgende keer zeker niet hiernaar te vragen.

Prettige dag,

Elena, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met super knappe inrichting, veel kleine details. Geweldig goed en professioneel team. Geen vraag is voor hen te veel. Goed geslapen ik het heerlijk bed, genoten in de lekkere sauna, mooie kamer. En geweldig ontbijt buffet.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Passenger55286381712
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Dag,
Hartelijk dank voor uw review.

We zijn blij dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad. Fijn dat u ook nog eens ons personeel extra belicht, zij doen ten slotte hun uiterste best voor onze gasten een topervaring te bieden. Het doet ons plezier om te lezen dat dit bij u dan ook gelukt is.

Hopelijk zien we je snel nog eens!

Benjamin, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend bezochten wij het Indigo Hotel te Brussel. Een prachtig hotel met een warme sfeer. Alles is erg mooi afgewerkt, aan ieder detail is gedacht. Inrichting is geweldig. Goed, uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Veel verse producten. Van meerdere soorten yoghurt, granola, vers fruit, verse broden en wafels tot spiegelei, omelet, roerei, bacon, salade, lekkere koffie en verschillende verse vruchtensappen. Kortom voor ieder wat wils. De locatie is een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Wij deden de stripwandeling (boekje te koop bij het stripmuseum), wat we iedereen kunnen aanraden. We hadden een premium kamer, die was ruim en schoon. De tweede dag was alles opnieuw schoongemaakt, bed keurig weer opgemaakt en de handdoeken vervangen. Daarnaast heeft het hotel een gezellige lounge. We hadden het geluk dat een ietwat aangeschoten meneer ons een drankje aanbood. Bleek later de general manager te zijn. Haha, een leuk verhaal voor thuis en we hebben ervan genoten. Vijf sterren, gewoonweg alles tiptop in orde en zeker een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank reizenvanm
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2021

Hallo beste mensen!
Hartelijk dank voor deze leuke feedback en mooie score.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben!

Een volgende keer doe ik graag weer een drankje met jullie,

Benjamin, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken