Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 163
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 163
PricelineUS$ 163
Hotels.comUS$ 163
HotelIndigo.comUS$ 163
TravelocityUS$ 163
Destinia.comUS$ 175
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (153)
Beoordelingen filteren
153 resultaten
Waardering van reizigers
94
29
17
7
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
94
29
17
7
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 153 beoordelingen
Beoordeeld op 25 mei 2022

Nachtje zakelijk geslapen. De kamer was klein maar schoon en voldeed prima. Het hotel ligt natuurlijk op een toplocatie met een grote parkeergarage incl. laadstations voor de deur. Het ontbijt is prima maar niet super. Het meeste beviel me nog de leuke inrichting en de gym. Die is ruim, veel apparaten, gewoon goed en ook nog een sauna erbij. Aanrader

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank RobertHeleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2022

Dag gast,
Bedankt voor het achterlaten van een review.

We zijn blij dat u zo tevreden was over onze toplocatie en gym. Wat de grootte van de kamer betreft, wij hebben kamers met verschillende oppervlaktes. Aarzel een volgende keer zeker niet hiernaar te vragen.

Prettige dag,

Elena, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met super knappe inrichting, veel kleine details. Geweldig goed en professioneel team. Geen vraag is voor hen te veel. Goed geslapen ik het heerlijk bed, genoten in de lekkere sauna, mooie kamer. En geweldig ontbijt buffet.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Passenger55286381712
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Dag,
Hartelijk dank voor uw review.

We zijn blij dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad. Fijn dat u ook nog eens ons personeel extra belicht, zij doen ten slotte hun uiterste best voor onze gasten een topervaring te bieden. Het doet ons plezier om te lezen dat dit bij u dan ook gelukt is.

Hopelijk zien we je snel nog eens!

Benjamin, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend bezochten wij het Indigo Hotel te Brussel. Een prachtig hotel met een warme sfeer. Alles is erg mooi afgewerkt, aan ieder detail is gedacht. Inrichting is geweldig. Goed, uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Veel verse producten. Van meerdere soorten yoghurt, granola, vers fruit, verse broden en wafels tot spiegelei, omelet, roerei, bacon, salade, lekkere koffie en verschillende verse vruchtensappen. Kortom voor ieder wat wils. De locatie is een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Wij deden de stripwandeling (boekje te koop bij het stripmuseum), wat we iedereen kunnen aanraden. We hadden een premium kamer, die was ruim en schoon. De tweede dag was alles opnieuw schoongemaakt, bed keurig weer opgemaakt en de handdoeken vervangen. Daarnaast heeft het hotel een gezellige lounge. We hadden het geluk dat een ietwat aangeschoten meneer ons een drankje aanbood. Bleek later de general manager te zijn. Haha, een leuk verhaal voor thuis en we hebben ervan genoten. Vijf sterren, gewoonweg alles tiptop in orde en zeker een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank reizenvanm
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2021

Hallo beste mensen!
Hartelijk dank voor deze leuke feedback en mooie score.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben!

Een volgende keer doe ik graag weer een drankje met jullie,

Benjamin, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2021

Indigo Brussels hotel heeft alles wat wij in een hotel zoeken : ontspannen sfeer, rustig en prachtig groen kader, supervriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige bar, nette en heel mooie kamer.
We zouden dit hotel aan iedereen aanraden!

Datum van verblijf: november 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 31renaatv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Hallo gast,
Bedankt voor het schrijven van een review.

We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en onze ontspannen sfeer waarderen. Ook fijn om te lezen dat ons gevarieerde ontbijtbuffet jullie gesmaakt heeft.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Benjamin, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Als lid van IGH hotels gaan we meestal logeren in hun hotels.

Deze viel ons een beetje tegen, geen enkele medewerker die Nederlans sprak, in hartje brussel zou dit toch wel mogen vinden we.

De kamer was mooi, versierd met rozenblaadjes voor onze huwelijksverjaardag.

Kamer was ruim, toilet apart, proper gepoetst.

Het ontbijt: als je na 08u45 gaat ontbijten wordt er niet echt meer aangevuld, eitjes op of koud, gerookte zalm niet bijgevuld, brood was niet 100% vers, taai, niet krokant..

we zijn beter gewent bij IGH hotels, als gold elite member vonden we dit de minste van al onze bezoeken aan hun hotels.

Kamertip: Vroeg ontbijten, nederlandstalig personeel, housekeeping de kamer vroeger laten poetsen, de onze ging gepoetst worden 17u30????
Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank FrederikV_13
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Dag Frederik,
Bedankt voor uw feedback.

We zijn blij om te lezen dat jullie de kamer en het extraatje voor jullie jubileum op prijs stellen. Nogmaals gefeliciteerd daarmee! We vinden het echter jammer dat het ontbijt niet geheel aan jullie verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak. Jullie mogen uiteraard ons personeel altijd vragen om een bepaald ontbijtproduct als deze net opgeraakt is, want zij helpen jullie graag. Normaal gesproken zijn er in elk departement Nederlandstalige personeelsleden aanwezig, maar op dat moment helaas niet. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en hadden jullie desondanks een fijn verblijf.

Groetjes en graag tot ziens,

Benjamin, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken