• Zwembad
Varzinn Hotel(Povoa de Varzim)
  • Gratis parkeren
Hotel Luso Brasileiro(Povoa de Varzim)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Hotel Avenida(Povoa de Varzim)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Grande Hotel de Povoa(Povoa de Varzim)
  • Aan het strand
Hotel Torre Mar(Povoa de Varzim)
  • Gratis parkeren
Hotel Costa Verde(Povoa de Varzim)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Santo Andre(Povoa de Varzim)
27 juni 2016 beoordeeld

kamer was prima. service in de bar ronduit slecht, de receptie wisselend, afhankelijk van wie er dienst had. het schoonmaken van de kamers was erg luidruchtig als je dacht rustig een boekje te lezen in de tuin.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8 augustus 2015 beoordeeld

Ruim hotel met alle voorzieningen. Vanuit de tuin kom je direct op het strand.
We hadden een kamer op de 2e verdieping met balkon, zicht op zee en op de tuin. Mooie, grote badkamer met ligbad, douche en toilet.
In de tuin een groot, proper zwembad. Meer dan voldoende ligstoelen erbij en gratis strandlakens ter beschikking.
Heel uitgebreid ontbijtbuffet.
Wifi enkel snel op de kamers, niet aan het zwembad.
Gratis grote parking tegenover het hotel.
Jammer dat men de kinderen op de 9e verdieping had geïnstalleerd terwijl we zelf op de 2e zaten. Nochtans was de reis geboekt in maart.

Kamertip: Als je met het gezin gaat, vraag om kamers op tenminste dezelfde verdieping.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
31 juli 2015 beoordeeld

Als je het hotel ziet denk je meteen aan modern, groot en comfort. Niets is minder waar. We hadden voor 3 personen geboekt en kregen en hele kleine kamer, met zogenaamde airco die het absoluut niet deed en dus erg warm!! De matrassen waren van een erg slechte kwaliteit. Toen we gingen klagen kregen we andere matrassen die absoluut niet beter waren, we hebben dus 5 nachten niet geslapen!! Hygiëne was ook niet wat je kan verwachten van een 4ster hotel. Totaal : erg slecht!!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
7 oktober 2013 beoordeeld

heerlijk ruime kamers. vriendelijk personeel die goed hun best doen voor je. Uitstekend ontbijt en strand aan de achterdeur op 25 meter!gratis handdoek voor aan t water.
motorvriendelijk ;-) privéparkeergarage voor motorrijders

• Verbleef: oktober 2013
2 juli 2013 beoordeeld

Povoa de Varzim is een betonwoestijn aan zee en het Axis Vermar hotel met 4 sterren is in een nieuw hoogbouw complex aan de boulevard van het strand. De kamer is uiterst sober voor een 4 sterren hotel er is een balkon met 2 plastic stoeltjes. Ik was hier voor zaken, maar dit hotel wordt door Engelse reisorganisaties gebruikt die er met grote groepen komen. De bediening is schrikbarend slecht en bijna hilarisch te noemen. Een voorbeeld: Ik moest wachten op collegas en we besloten een drankje en een snack te bestellen in de grote lobby met bar. Omdat er maar 1 jongetje achter de bar stond, liep ik naar hem toe om mijn bestelling te plaatsen en reeds na 20 minuten kreeg ik de drankjes, de bestelde sandwiches kamen echter pas na 1 uur en toen ik besloot om naar de bar toe te lopen om af te rekenen (op kamernummer laten schrijven) ontstond er paniek bij de arme jongen achter de bar. Hij verdween, maar kwam 10 minuten later toch met de rekening, helaas toen kon hij geen pen vinden. Gelukkig waren mijn collegae nog steeds niet aangekomen, dus we vonden het hilarisch. Het ontbijt was ook grappig. Het was een buffet ontbijt en daar was niets mis mee. Echter de bediening had maar 1 opdracht; Tafels afruimen. dus toen we de fout maakten om een kop koffie bij te halen, was ons ontbijt verdwenen, de tafel was al afgeruimd, dan maar overnieuw beginnen, maar toen waren de bordjes op.
Dineren in het hotel raad ik sterk af, Er eten grote groepen, daarvoor is er een buffet diner, maar er kan ook a la carte worden gegeten. Doe dat niet, direct naast het hotel op de strandboulevard is een fantastisch restaurant waar je voor de helft van de prijs van het hotel restaurant heerlijk kunt eten en van de zonsondergang genieten en dat met een uiterst vriendelijke bediening, een scherp contrast met onze ervaring in Axis Vermar. Het hotel heeft wel een mooi zwembad en er is een goedkoop winkeltje met een hele vriendelijke dame. Hier kun je voor 1 Euro een grote fles water kopen. en we hadden veel water nodig in de hitte.

• Verbleef: juni 2013, reisde voor zaken