“Super lekker én glutenvrij!!”
Beoordeling van Belos Aires Restaurante

Belos Aires Restaurante
Geclassificeerd als nr. 39 van 2.089 Restaurants in Porto
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke aanrader! Vriendelijke bediening, heerlijk eten en glutenvrije (coeliakieproof) mogelijkheden!

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren zonder reservatie bij restaurant Belos Aires toegekomen. Er was gelukkig nog een tafeltje beschikbaar. De bediening was erg vriendelijk en hielp ons bij de keuze van dranken en gerechten. Op aanraden twee verschillende empanada’s als voorgerecht gegeten en twee verschillende steaks als hoofdgerecht. Ontzettend lekker! En nu nog steeds blij met deze keuzes: het vlees was botermals en de bijgerechten pasten er heerlijk bij. Ik raad dit nu aan iedereen aan - je proeft duidelijk hun liefde voor het eten en de gezelligheid.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel beperkt ontbijt met enkel wat hesp en plakjes kaas. Deze zijn wel lekker van smaak.
Wat koekjes en andere zoetigheden wat wij Belgen niet dadelijk bij het ontbijt zouden nemen. Mini croissants en wat brood.
Quiche voor de liefhebbers maar was niet mijn ding.
Spijtig dat er geen eieren aangeboden werd.
Van drank kan je enkel kiezen tussen chocomelk, thee, koffie of plat water.
Kinderen betalen evenveel als volwassenen (7,5 euro).
De prijs is natuurlijk niet veel in vergelijking met België maar ik denk dat je voor deze prijs zeker bij andere zaken terecht kunt waar er wel keuze is in eiergerechten.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant die niet opvalt, maar waar je zeker gegeten moet hebben! Wat een genot was het om hier te eten. De bediening was super! Klant is hier echt koning. Het eten voortreffelijk! Sausjez bij het eten waren ook heerlijk en als je hier niet van houdt zit er aan het vlees al smaak genoeg! Het was gewoon jammer dat het op was, niet omdat het zo weinig was maar omdat het zo heerlijk smaakte! Zeker een aanrader!

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig kwamen wij hier langs en hebben uitstekend gelunched. Het restaurant is smal maar toch Groter dan in eerste instantie verwacht. Eten was gewoon prima en prijs goed. Zeker een aanrader.

Reizigers die Belos Aires Restaurante bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Belos Aires Restaurante geweest? Deel je ervaringen!