“Topervaring!”
Beoordeling van Latitude 41

Latitude 41
Geclassificeerd als nr. 2 van 26 Boottochten en watersporten in Porto
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sportieve afwisseling na een aantal dagen in de stad Porto! De gidsen hebben duidelijk veel ervaring, waarborgen de veiligheid en maken het tot een ontzettend gave trip. Ze spreken goed Engels dus je krijgt duidelijke instructies. Equipment die ze hebben is ook goed. Zeker een aanrader. We gaan dit zeker vaker doen!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Adrenaline, plezier, sfeer. Dit zijn maar enkele woorden om deze ervaring te beschrijven.
Wij waren met 4 vriendinnen die elk hun grens verlegd hebben. En zo opnieuw zouden vertrekken.
Vriendelijke begeleiders die iedereen aanmoedigen maar niet pushen.
Een echte aanrader.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer canyoning voor ons alle 4, en wat een fantastische ervaring. Mooie foto's en vriendelijke gidsen! Wij zijn een sportieve familie en dit stond al een tijdje op onze bucketlist. Zo blij dat we dit gedaan hebben! Het was fantastisch!! Bedankt aan het team van latitude41 en bedankt voor de foto's!

3 juli 2017 beoordeeld

Een paar weken geleden had ik deze activiteit geboekt als verrassing voor mijn vriend.
Via email hadden we alles op voorhand afgesproken. Aangezien we zelf over vervoer beschikten kregen we de GPS coördinaten van een punt in het nationaal park waar we met de rest van de groep zouden afspreken.
Heb bleek over een piepklein cafeetje te gaan waar je iets kon eten en drinken.
Daar aangekomen werden we opgewacht door onze 2 gidsen en nog een koppel uit Nieuw-Zeeland met hun zoon.

De gidsen waren geweldig, ik heb me geen moment zorgen gemaakt en had alle vertrouwen in hen. Ze namen ook regelmatig foto's die we bovendien al na 3 dagen konden bekijken. Ook de andere mensen in onze groep waren geweldig! Leuk dat we maar met 5 waren, dat schept toch een band. Nadien zijn we met z'n allen nog iets gaan drinken en eten in het cafeetje.

Het is een hele mooie tocht in een mooi stukje van het nationaal park.
Een aanrader voor wie Peneda Geres eens op een andere manier wil bezoeken!

Bekijk meer beoordelingen
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin ben ik de tour gaan doen door het nationale park(grenzend aan Spanje)

we hadden van tevoren contact via de mail gehad. En zoals afgesproken werden we opgehaald aan ons hotel.

We bleken in een kleine groep te zitten, er was nog 1 ander koppel en 2 gidsen.
Behalve het koppel waren ook de gidsen erg vriendelijk, duidelijk en wisten ze goed wat ze deden. Over elke stap was nagedacht!

We hebben een super mooie tour gedaan, en hebben met zijn allen elke uitdaging aangedurfd!

Dit hadden we echt niet willen missen!
Na afloop, en na het terug omkleden(voor je outfit werd gezorgd) zijn we nog wat gaan drinken in een inimini cafetje waar we zelfs lekker hebben gegeten met zijn allen.

We hebben er echt enorm van genoten, mijn enigste tip voor eventuele boekers: vraag minstens een schoenmaat groter aan dan normaal, liefst zelfs 2! De schoenen zitten erg krap.

Reizigers die Latitude 41 bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District
Porto, Porto District

In Latitude 41 geweest? Deel je ervaringen!