“Lekker eten in Porto”

Keukens: Portugees, Grill, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Vlotte service. Lekkere wijnen en desserten. Reserveren is aangewezen.
Betalen met kaart is mogelijk.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas. Vriendelijk personeel. Moderne zaak. Lekkere dessertjes. Reserveren is aangeraden indien je na 20u gaat eten.

12 september 2017 beoordeeld

Gevonden via TripAdvisor, Gezellig tentje, aardige snelle bediening.
Wij hebben gekozen voor enkele tapas gerechtjes. Men probeerde ons iets van een chef's keuze van de tapas aan te raden, zonder aan te kunnen geven wat de prijs er van zou zij; dat hebben we dus niet gedaan. Gerechtjes waren oké, niet spannend, gepaneerde inktvis was heerlijk (eerste inktvis in m'n leven die niet taai was), cod-fish taartje was erg melig.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier erg lekker gegeten. Personeel was erg vriendelijk en hielp erg goed met adviseren over het eten en de wijnen.
Het eten was erg lekker en goed bereid. De kabeljauw was prima gegaard, mooie lamellen die super mals waren. Een groente die we niet herkenden werd nader verklaard met behulp van internetplaatjes. Bleek om het groen van radijs te gaan, dit combineerde prima met de worst van verschillende vleessoorten.
Kortom een aanrader.

1 september 2017 beoordeeld

Wij zaten aan een hoog tafeltje. Het eten is niet bijzonder. De vegetarische tapas, bestaan uit gebakken groente,die niet lekker waren, en bonen.. Ook was de vis tapas niet bijzonder.. De wijn is prima, maar we kregen verschillende wijn per glas. Het eten en de wijn bij elkaar, was best prijzig. Wel een heel gezellige sfeer binnen!

Reizigers die Caldeireiros bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

Porto, Porto District

In Caldeireiros geweest? Deel je ervaringen!