Google
vanaf US$ 16,85
vanaf US$ 56,16
vanaf US$ 47,74
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op het moment de brug onderhoudt, waardoor je aan 1 kant moet lopen. Je hebt wel een mooi uitzicht. Echter nu is het wel een beetje moeilijker om er even van te genieten. Aangezien je net genoeg plek hebt om tegemoet komende voetgangers voorbij te laten gaan.

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Dat de hand van de heer Eifel hier mee aan gewerkt heeft is duidelijk : zeer kunstig en sterk gemaakt. Met de metro erover rijden dan heb je een geweldig zicht over de Douro.

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Richting porto huizen hebben we het onderste gedeelte genomen en in de andere richting zijn we helemaal tot boven gegaan. Dit is wel hoog en mooie verzichten

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Je kan de brug over op twee niveaus. Het uitzicht is prachtig van beide zijden. Op het laagste niveau is er meestal een voetgangersfile, dat vooral omwille kijklustigen die blijven staan voor personen die van de brug in het water duiken. Eigenlijk een beetje zoals een kijkfile. Gevolg is dat mensen op de rijbaan moeten lopen om er voorbij te geraken, maar op de rijbaan rijden dan weer de auto's en bussen die daar geen rekening mee houden.
Het bovenste niveau is minder druk. Dit is het niveau van de metro. Toen ik er was, was het niet mogelijk langs de kant met zicht op de ribeira te gaan.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Voor velen het beeldmerk van porto. Uitzicht op en vanaf de brug is indrukwekkend. Perfecte verbinding tussen twee gezellige oevers van de Douro