“Trash”

Keukens: Italiaans, Portugees
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld

Onvriendelijk, onprofessioneel personeel. Negeerde tafels terwijl een andere in een auto zat bij een vriend. Verbrande lookbroodjes en elk gerecht stuk voor stuk niet te eten. Ook nog is ongezellige inkleding met luide muziek en lelijk meubilair. Veel te duur voor wat gekregen, zeker voor Porto prijzen.

Datum van bezoek: september 2019

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte zaak, onvriendelijk personeel, matig eten. Moesten een uur op een pizza wachten. We konden volgens het personeel van de kaart alleen pizza bestellen terwijl Portugezen naast ons allerlei andere dingen kregen. Waardeloze tent dus ga hier ondanks het mooie uitzicht niet zitten!

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenvaller. Even snel een lunch scoren voordat we porto gaan verkennen was de gedachte... na een vlotte opname van onze bestelling door de vriendelijke serveerster duurde het 45 minuten voordat onze tosti’s met frietjes werden geleverd. Smaakloos, koud van binnen en rauwe zachte vette friet (en de mayo kregen we na drie keer vragen). Bij alle tafels om ons heen ging het ook mis.

Ga hier niet eten.

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan de andere oever zijn we hier gaan lunchen...Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel.

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch is dit aan de rand van het centrum een goede keus. Uitgebreide kaart met warme en koude gerechten. Vriendelijke bediening en lekker op het terras.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Tram Restaurante bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Tram Restaurante geweest? Deel je ervaringen!