24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Proper hotel !zeer verzorgd ontbijt! Dicht bij het centrum!op amper tien minuten zit je in een grote winkelwandelstraat ! en de metro halte!een ideaal hotel om een city trip te doen!vriendelijk personeel! Zeer propere kamers met mini bar! enkel the lounge bar wordt niet veel gebruikt!

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
JorgeCabralTRYPPORTO, Diretor-Geral van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Beste Brigitte C,
Bedankt voor het kiezen van Tryp Porto Centro voor uw verblijf in Porto en voor uw beoordeling.
We zijn verheugd te weten dat u uw verblijf met ons heeft genoten en hoop dat u ons hotel in de nabije toekomst opnieuw kiest.
Met vriendelijke groet van het Hotel Team!

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Tryp is een eenvoudig hotel, netjes, basis ontbijt, maar zonder verdere faciliteiten. Wel een goede uitvalsbasis om Porto te verkennen. Alles is op loopafstand van een half uurtje te bereiken. De auto kan er gratis geparkeerd worden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
JorgeCabralTRYPPORTO, General Manager van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear Anita,

Thank you for choosing Tryp Porto Centro for your stay at Oporto and for your review.
Will pay attention to your comments about the breakfast, Thank you!

The Hotel Team!

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze kamer was schoon en ruim en er stond een crosstrainer die we niet gebruikt hebben.
De bedden zijn goed met zachte kussens.
Het hotel ligt een paar km van het centrum.
Het is een aardig eindje lopen maar het is te doen.
Het ontbijt is niet geweldig en ook in een niet zo'n gezellige omgeving.
De kamers zijn ook gehorig.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
JorgeCabralTRYPPORTO, Manager van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear Guest,

Will pay attention to your comments about the breakfast, Thank you!
We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us, and hope you stay with us again in the near future.
The Hotel Team!

18 juni 2016 beoordeeld

Het hotel ligt nogal ver van de metro Marques. In de straat komt er een bus 302 die
naar het centrum van de stad gaat en voor de retour moet je de bus 303 nemen.
Vriendelijk personeel, vooral aan de receptie. Mooie ,nette kamer, maar het ontbijt kon
wel beter.
Mooi hotel maar de buurt is niet zo mooi en juist voor het hotel staat er een grijze
oude watertoren.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
JorgeCabralTRYPPORTO, Gerente geral van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Ragan,
Dank u voor het kiezen van Tryp Porto Centro voor uw verblijf in Porto en voor uw beoordeling.
We zijn blij om te weten dat u uw verblijf in ou hotel hebben genoten.
Wij hopen dat u kiest voor onze hotel binnenkort weer en ga terug naar Porto.
The Hotel Team

17 juni 2016 beoordeeld

ligt niet echt centraal maar bus naar centrum stopt op 100 m. het is een heel goed hotel met mooie kamers. Het ontbijt kon wel wat beter . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.moesten om 6 uur vertrekken en hadden zelfs voor een klein ontbijtje gezorgd

Kamertip: best geen kamer aan de straatkant
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden

Beste Gonny,
We zijn blij om te weten dat u uw verblijf in ou hotel hebben genoten.
Wij hopen dat u kiest voor onze hotel binnenkort weer en ga terug naar Porto.
The Hotel Team