“City trip”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
TRYP Porto Centro Hotel
Beoordeeld als nr. 45 van 111 hotels in Porto
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Proper hotel !zeer verzorgd ontbijt! Dicht bij het centrum!op amper tien minuten zit je in een grote winkelwandelstraat ! en de metro halte!een ideaal hotel om een city trip te doen!vriendelijk personeel! Zeer propere kamers met mini bar! enkel the lounge bar wordt niet veel gebruikt!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
JorgeCabralTRYPPORTO, Diretor-Geral van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Beste Brigitte C,
Bedankt voor het kiezen van Tryp Porto Centro voor uw verblijf in Porto en voor uw beoordeling.
We zijn verheugd te weten dat u uw verblijf met ons heeft genoten en hoop dat u ons hotel in de nabije toekomst opnieuw kiest.
Met vriendelijke groet van het Hotel Team!

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Tryp is een eenvoudig hotel, netjes, basis ontbijt, maar zonder verdere faciliteiten. Wel een goede uitvalsbasis om Porto te verkennen. Alles is op loopafstand van een half uurtje te bereiken. De auto kan er gratis geparkeerd worden.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
JorgeCabralTRYPPORTO, General Manager van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear Anita,

Thank you for choosing Tryp Porto Centro for your stay at Oporto and for your review.
Will pay attention to your comments about the breakfast, Thank you!

The Hotel Team!

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze kamer was schoon en ruim en er stond een crosstrainer die we niet gebruikt hebben.
De bedden zijn goed met zachte kussens.
Het hotel ligt een paar km van het centrum.
Het is een aardig eindje lopen maar het is te doen.
Het ontbijt is niet geweldig en ook in een niet zo'n gezellige omgeving.
De kamers zijn ook gehorig.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
JorgeCabralTRYPPORTO, Manager van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear Guest,

Will pay attention to your comments about the breakfast, Thank you!
We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us, and hope you stay with us again in the near future.
The Hotel Team!

18 juni 2016 beoordeeld

Het hotel ligt nogal ver van de metro Marques. In de straat komt er een bus 302 die
naar het centrum van de stad gaat en voor de retour moet je de bus 303 nemen.
Vriendelijk personeel, vooral aan de receptie. Mooie ,nette kamer, maar het ontbijt kon
wel beter.
Mooi hotel maar de buurt is niet zo mooi en juist voor het hotel staat er een grijze
oude watertoren.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
JorgeCabralTRYPPORTO, Gerente geral van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Ragan,
Dank u voor het kiezen van Tryp Porto Centro voor uw verblijf in Porto en voor uw beoordeling.

17 juni 2016 beoordeeld

ligt niet echt centraal maar bus naar centrum stopt op 100 m. het is een heel goed hotel met mooie kamers. Het ontbijt kon wel wat beter . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.moesten om 6 uur vertrekken en hadden zelfs voor een klein ontbijtje gezorgd

Kamertip: best geen kamer aan de straatkant
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden

Beste Gonny,

18 mei 2016 beoordeeld

dit hotel, behorend tot de mélia group, is zeer netjes, en comfortabel ingericht. Het ontbijt is buffet en biedt voor elk wat wils. Spijtig dat je hier 'savonds niet kan eten. Het hotel bevindt zich zowat op het hoogste punt in Porto, wat het moeilijk maakt om na een ganse dag wandelen nog te voet te bereiken. de hoogteverschillen in Porto zijn heel groot, dus voor goede stappers!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner

Beste Dwnad,

9 mei 2015 beoordeeld

zeer net hotel, vriendelijk personeel ,goede kamer, goed ontbijt, het echte centrum is op 1.1 km goed te bereiken, of lopend of metro 3 haltes.
Nadeel is parkeer meter die betaald moet worden, hotel heeft maar 6 parkeerplaatsen in de kelder, met auto lift, daarna moet je een goede chauffeur zijn om je auto te parkeren en weer in de lift te zetten. Verder kun je er niet dineren, zijn wel veel goede restaurants in de buurt.

Kamertip: wij hebben zelf geen kamer gekozen wij kregen op de eerste verdieping aan de voorkant met goed uitzi ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Porto bekeken
op 1,1 km afstand
Eurostars Oporto
nr. 20 van 111 in Porto
702 beoordelingen
Prijzen weergeven

In TRYP Porto Centro Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over TRYP Porto Centro Hotel

Adres: Rua da Alegria 685-689, Porto 4000-046, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Noord-Portugal > Porto District > Porto
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 45 van 111 hotels in Porto
Prijsklasse: € 51 - € 93 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — TRYP Porto Centro Hotel 3*
Aantal kamers: 62
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Melia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij TRYP Porto Centro Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tryp Porto Centro Hotel Porto
Sol Melia Porto Centro

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?