Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Onze kamer was schoon en ruim en er stond een crosstrainer die we niet gebruikt hebben.
De bedden zijn goed met zachte kussens.
Het hotel ligt een paar km van het centrum.
Het is een aardig eindje lopen maar het is te doen.
Het ontbijt is niet geweldig en ook in een niet zo'n gezellige omgeving.
De kamers zijn ook gehorig.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
JorgeCabralTRYPPORTO, Manager van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you for choosing Tryp Porto Centro for your stay at Oporto and for your review.
Will pay attention to your comments about the breakfast, Thank you!
We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us, and hope you stay with us again in the near future.
The Hotel Team!

Beoordeeld op 18 juni 2016

Het hotel ligt nogal ver van de metro Marques. In de straat komt er een bus 302 die
naar het centrum van de stad gaat en voor de retour moet je de bus 303 nemen.
Vriendelijk personeel, vooral aan de receptie. Mooie ,nette kamer, maar het ontbijt kon
wel beter.
Mooi hotel maar de buurt is niet zo mooi en juist voor het hotel staat er een grijze
oude watertoren.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
JorgeCabralTRYPPORTO, Gerente geral van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Ragan,
Dank u voor het kiezen van Tryp Porto Centro voor uw verblijf in Porto en voor uw beoordeling.

Beoordeeld op 17 juni 2016

ligt niet echt centraal maar bus naar centrum stopt op 100 m. het is een heel goed hotel met mooie kamers. Het ontbijt kon wel wat beter . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.moesten om 6 uur vertrekken en hadden zelfs voor een klein ontbijtje gezorgd

Kamertip: best geen kamer aan de straatkant
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden

Beste Gonny,

Beoordeeld op 18 mei 2016

dit hotel, behorend tot de mélia group, is zeer netjes, en comfortabel ingericht. Het ontbijt is buffet en biedt voor elk wat wils. Spijtig dat je hier 'savonds niet kan eten. Het hotel bevindt zich zowat op het hoogste punt in Porto, wat het moeilijk maakt om na een ganse dag wandelen nog te voet te bereiken. de hoogteverschillen in Porto zijn heel groot, dus voor goede stappers!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner

Beste Dwnad,

Beoordeeld op 9 mei 2015

zeer net hotel, vriendelijk personeel ,goede kamer, goed ontbijt, het echte centrum is op 1.1 km goed te bereiken, of lopend of metro 3 haltes.
Nadeel is parkeer meter die betaald moet worden, hotel heeft maar 6 parkeerplaatsen in de kelder, met auto lift, daarna moet je een goede chauffeur zijn om je auto te parkeren en weer in de lift te zetten. Verder kun je er niet dineren, zijn wel veel goede restaurants in de buurt.

Kamertip: wij hebben zelf geen kamer gekozen wij kregen op de eerste verdieping aan de voorkant met goed uitzicht
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner