“Mooi hotel, maar niet zo goed gelegen”
Beoordeling van TRYP Porto Centro Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
TRYP Porto Centro Hotel
Beoordeeld als nr. 45 van 111 hotels in Porto
18 juni 2016 beoordeeld

Het hotel ligt nogal ver van de metro Marques. In de straat komt er een bus 302 die
naar het centrum van de stad gaat en voor de retour moet je de bus 303 nemen.
Vriendelijk personeel, vooral aan de receptie. Mooie ,nette kamer, maar het ontbijt kon
wel beter.
Mooi hotel maar de buurt is niet zo mooi en juist voor het hotel staat er een grijze
oude watertoren.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
JorgeCabralTRYPPORTO, Gerente geral van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Ragan,
Dank u voor het kiezen van Tryp Porto Centro voor uw verblijf in Porto en voor uw beoordeling.

17 juni 2016 beoordeeld

ligt niet echt centraal maar bus naar centrum stopt op 100 m. het is een heel goed hotel met mooie kamers. Het ontbijt kon wel wat beter . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.moesten om 6 uur vertrekken en hadden zelfs voor een klein ontbijtje gezorgd

Kamertip: best geen kamer aan de straatkant
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden

Beste Gonny,

18 mei 2016 beoordeeld

dit hotel, behorend tot de mélia group, is zeer netjes, en comfortabel ingericht. Het ontbijt is buffet en biedt voor elk wat wils. Spijtig dat je hier 'savonds niet kan eten. Het hotel bevindt zich zowat op het hoogste punt in Porto, wat het moeilijk maakt om na een ganse dag wandelen nog te voet te bereiken. de hoogteverschillen in Porto zijn heel groot, dus voor goede stappers!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner

Beste Dwnad,

9 mei 2015 beoordeeld

zeer net hotel, vriendelijk personeel ,goede kamer, goed ontbijt, het echte centrum is op 1.1 km goed te bereiken, of lopend of metro 3 haltes.
Nadeel is parkeer meter die betaald moet worden, hotel heeft maar 6 parkeerplaatsen in de kelder, met auto lift, daarna moet je een goede chauffeur zijn om je auto te parkeren en weer in de lift te zetten. Verder kun je er niet dineren, zijn wel veel goede restaurants in de buurt.

Kamertip: wij hebben zelf geen kamer gekozen wij kregen op de eerste verdieping aan de voorkant met goed uitzi ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
4 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Tryp heeft bij ons een prettige indruk achtergelaten .
Hotel is op ( 25 min ) loopafstand van het centrum gelegen .
Kamers schoon en vrij modern ingericht .
Zeer rustige kamers , het enige hoorzame was het doorspoelen van het toilet van de bovenburen
Personeel receptie zeer vriendelijk .
Er is alleen ontbijt mogelijk .
Personeel ontbijt zaal was een beetje afstandelijk op de achtergrond.
Al met al een prettig verblijf

• Verbleef: Maart, 2015
Tryp C, Gerente de relações com clientes van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2015

Thank you for your comments regarding your experience at the Hotel Tryp Porto Centro. It is with great satisfaction that we see our work be rewarded with reviews like yours.

26 februari 2015 beoordeeld

Uitstekende service. Wij kregen een kamerwissel omdat we een twee persoonsbed prefereerden. Geen probleem, we mochten zelfs kiezen en hadden uiteindelijk een grote kamer op vierde etage met balkon. Schone kamer en badkamer, alles elke dag weer netjes bijgevuld. Vriendelijk, Engelssprekend personeel.
De douche, hoewel niet in hoogte verstelbaar, was fantastisch. De vierde en bovenste verdieping is op dit moment nog een rokersverdieping, maar de kamers daar hebben wel een behoorlijk balkon.Het hotel ligt in een rustige buurt. Lekker voor je nachtrust.
Uitgebreid ontbijt, meer dan een mens nodig heeft, maar wel lekker.
Dit hotel ligt net buiten het centrum, dat is het enige kleine nadeel. Als je een dag door Porto hebt gewandeld, wat al een klus is in verband met alle hellingen en trappen, dan is het hotel nog een aardige wandeling. Je kunt wel de metro nemen naar station Marques en dan loop je een klein stukje heuvel af (8 minuutjes) naar het hotel.

Kamertip: Probeer in de zomer een kamer op de vierde verdieping te krijgen. mooi balkon. Kamers aan de voorzi ...
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner

29 oktober 2014 beoordeeld

In dit hotel verbleven we 2 nachten. Vanaf deze lokatie kun je prima te voet naar het centrum gaan, om vervolgens met de citybus de tour te vervolgen om alle bezienswaardigheden te zien en de sfeer van de stad te ervaren. Op de terugweg naar het hotel kun je de metro nemen en uitstappen in de buurt van het hotel. En de geoefende wandelaar kan de uitdaging aangaan vanwege het grote hoogteverschil, om weer te voet naar het hotel te gaan. Hotel heeft geen restaurant, maar die zijn op loopafstand in de omgeving. Verder heeft hotel een kleine garage, waar je met de auto via een lift in moet. Dit vereist wel wat stuurkunst en durf. Alternatief is om in de straat een parkeerplaatsje te vinden.

• Verbleef: September, 2014, reisde met vrienden
Tryp C, Gerente de relações com clientes van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2014

Thank you very much for taking your time to comment on your stay in Tryp Porto Centro.

Tryp Porto Centro

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Porto bekeken
op 1,1 km afstand
Eurostars Oporto
nr. 20 van 111 in Porto
697 beoordelingen
Prijzen weergeven

In TRYP Porto Centro Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over TRYP Porto Centro Hotel

Adres: Rua da Alegria 685-689, Porto 4000-046, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Noord-Portugal > Porto District > Porto
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 45 van 111 hotels in Porto
Prijsklasse: € 48 - € 87 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — TRYP Porto Centro Hotel 3*
Aantal kamers: 62
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Melia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij TRYP Porto Centro Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tryp Porto Centro Hotel Porto
Sol Melia Porto Centro

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?