Beoordeeld op 18 mei 2016

dit hotel, behorend tot de mélia group, is zeer netjes, en comfortabel ingericht. Het ontbijt is buffet en biedt voor elk wat wils. Spijtig dat je hier 'savonds niet kan eten. Het hotel bevindt zich zowat op het hoogste punt in Porto, wat het moeilijk maakt om na een ganse dag wandelen nog te voet te bereiken. de hoogteverschillen in Porto zijn heel groot, dus voor goede stappers!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
JorgeCabralTRYPPORTO, Gerente geral van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Dwnad,
Dank u voor het kiezen van Tryp Porto Centro voor uw verblijf in Porto en voor uw beoordeling.
We zijn blij om te weten dat u uw verblijf in ou hotel hebben genoten.
Wij hopen dat u kiest voor onze hotel binnenkort weer en ga terug naar Porto.
The Hotel Team

Beoordeeld op 9 mei 2015

zeer net hotel, vriendelijk personeel ,goede kamer, goed ontbijt, het echte centrum is op 1.1 km goed te bereiken, of lopend of metro 3 haltes.
Nadeel is parkeer meter die betaald moet worden, hotel heeft maar 6 parkeerplaatsen in de kelder, met auto lift, daarna moet je een goede chauffeur zijn om je auto te parkeren en weer in de lift te zetten. Verder kun je er niet dineren, zijn wel veel goede restaurants in de buurt.

Kamertip: wij hebben zelf geen kamer gekozen wij kregen op de eerste verdieping aan de voorkant met goed uitzicht
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 maart 2015 via mobiele applicatie

Hotel Tryp heeft bij ons een prettige indruk achtergelaten .
Hotel is op ( 25 min ) loopafstand van het centrum gelegen .
Kamers schoon en vrij modern ingericht .
Zeer rustige kamers , het enige hoorzame was het doorspoelen van het toilet van de bovenburen
Personeel receptie zeer vriendelijk .
Er is alleen ontbijt mogelijk .
Personeel ontbijt zaal was een beetje afstandelijk op de achtergrond.
Al met al een prettig verblijf

• Verbleef: maart 2015
Tryp C, Gerente de relações com clientes van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2015

Thank you for your comments regarding your experience at the Hotel Tryp Porto Centro. It is with great satisfaction that we see our work be rewarded with reviews like yours.

Beoordeeld op 26 februari 2015

Uitstekende service. Wij kregen een kamerwissel omdat we een twee persoonsbed prefereerden. Geen probleem, we mochten zelfs kiezen en hadden uiteindelijk een grote kamer op vierde etage met balkon. Schone kamer en badkamer, alles elke dag weer netjes bijgevuld. Vriendelijk, Engelssprekend personeel.
De douche, hoewel niet in hoogte verstelbaar, was fantastisch. De vierde en bovenste verdieping is op dit moment nog een rokersverdieping, maar de kamers daar hebben wel een behoorlijk balkon.Het hotel ligt in een rustige buurt. Lekker voor je nachtrust.
Uitgebreid ontbijt, meer dan een mens nodig heeft, maar wel lekker.
Dit hotel ligt net buiten het centrum, dat is het enige kleine nadeel. Als je een dag door Porto hebt gewandeld, wat al een klus is in verband met alle hellingen en trappen, dan is het hotel nog een aardige wandeling. Je kunt wel de metro nemen naar station Marques en dan loop je een klein stukje heuvel af (8 minuutjes) naar het hotel.

Kamertip: Probeer in de zomer een kamer op de vierde verdieping te krijgen. mooi balkon. Kamers aan de voorzijde hebben iets last van straatgeluid.
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner

Beoordeeld op 29 oktober 2014

In dit hotel verbleven we 2 nachten. Vanaf deze lokatie kun je prima te voet naar het centrum gaan, om vervolgens met de citybus de tour te vervolgen om alle bezienswaardigheden te zien en de sfeer van de stad te ervaren. Op de terugweg naar het hotel kun je de metro nemen en uitstappen in de buurt van het hotel. En de geoefende wandelaar kan de uitdaging aangaan vanwege het grote hoogteverschil, om weer te voet naar het hotel te gaan. Hotel heeft geen restaurant, maar die zijn op loopafstand in de omgeving. Verder heeft hotel een kleine garage, waar je met de auto via een lift in moet. Dit vereist wel wat stuurkunst en durf. Alternatief is om in de straat een parkeerplaatsje te vinden.

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
Tryp C, Gerente de relações com clientes van TRYP Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2014

Thank you very much for taking your time to comment on your stay in Tryp Porto Centro.