“City Trip”

Ristorante Pizzeria S. Martino Ferreira Borges
Geclassificeerd als nr. 790 van 1.993 Restaurants in Porto
Keukens: Deli
31 mei 2018 beoordeeld

Jammer dat we bij het binnenkomen niet dadelijk zijn omgekeerd ,de vrouwelijke ober heeft echt niet leren lachen ,en die sfeer hangt ook in de zaak,bah . Campari-Prosecco of aperitief had ze blijkbaar nooit van gehoord . Dit is echt een toeristenval en elke euro is weggesmeten hier ,blijkbaar dachten veel bezoekers er ook zo over aangezien de meesten hun eten bijna gans terug gaven. Alles sloeg hier tegen,het eten,de bediening en het zitten .

Grupo_S_Martino, Gerente van Ristorante Pizzeria S. Martino Ferreira Borges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Onze excuses voor het ongemak. We wachten op een nieuw bezoek!

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden. Lekker gegeten, goede en snelle bediening. Locatie prima. Niets op aan te merken! cocktails lekker. Gastvrij en klantvriendelijk.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier een pizza voor de lunch. Oncomfortabele stoelen op terras aan de straat, maar binnen zit je goed. Prima pizza, wat onverschillige bediening.

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, geen franjes of verfijning, goedkoop.
Maar meer dan genoeg, vriendelijk en lekker. Kortom zoals verwacht!

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie verschillende pastas en een pizza besteld, allemaal prima, ronduit lekker. De salade was niks, hopeloze olijven en mais uit blik, dat moet beter kunnen. Zowel de dames als het herentoilet hadden geen toiletpapier en geen zeep bij de wastafel, slordig. Maar het eten was ronduit goed en niet duur!

Reizigers die Ristorante Pizzeria S. Martino Ferreira Borges bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Ristorante Pizzeria S. Martino Ferreira Borges geweest? Deel je ervaringen!