“Geen toeristenval”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk eten en fijne bediening aan eerlijke prijzen. Bij mooi weer kun je buiten eten met zicht op de Douro.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon binnengestapt omdat het een leuk terrasje was. Iets rustiger dan aan de kaai. Reserveringen werden niet aangenomen. Goede prijs/kwaliteit. Lekkere smaken. De porties zijn niet groot, wat maakt dat er plaats was voor een dessertje.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze werken enkel met Portugese producten, verwerkt in Portugese gerechten (zelfs cola serveren ze niet, evenals mayo). De porties waren groot, maar wel prima op smaak. Buiten een mini terras waar je nét met zijn twee kan zitten aan een tafeltje. Wij waren met 10 voor lunch, dus zaten binnen. Verder prima bediening, waarvan één dame zelfs vloeiend Nederlands sprak.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede reviews op TripAdvisor hier heen gegaan maar helaas zeer tegen gevallen.

Wijn en locatie is super maar eten is helaas af te raden. Te grote porties, de vis te zout en overal eentonig eten. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken, wij vonden het erg duur vergeleken met bijv. The Wijnbox waar wij erg over te spreken zijn (zelfde prijs maar veel betere kwaliteit). Jammer, maar wij raden dit restaurant niet aan.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier heel gezellig recht aan het water maar zonder teveel irritante toeristen. Lekkere rose wijn en neem zeker als starter de toasted cheese with bellpepper compote , geweldig!! Pittig zoet en cheesy. Echt een aanrader!

Reizigers die Bacalhau bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Bacalhau geweest? Deel je ervaringen!