“Geweldig!”

Keukens: Portugees, Spaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De live muziek is perfect; goede muzikanten, duidelijk te horen maar perfect op de achtergrond. Het eten is heerlijk de bediening zeer vriendelijk; kortom een fantastische ervaring en zeker een aanrader!!

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapa's, hele relaxte sfeer, goede muziek (niet te hard tijdens het eten) en zeer aardige bediening. Echt een aanrader!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechtjes (garnalen ballen, salade met ricotta, roasted beef, camembert met honing, avocado mouse) gegeten van de kaart. De gerechtjes werden vlot opgediend door de vriendelijke bediening.
Het zag er prachtig uit en smaakte erg lekker.
Een gezellig muziekje op de achtergrond. Later op de avond een life muzikant. Aangeraden om te reserveren aangezien het er super druk is en er niet veel tafels zijn.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, bij veel tapas restaurantjes in Porto is de kwaliteit van het eten slecht. Maar dit was erg lekker. Prijs is gemiddeld, je betaalt per tapasgerecht dus je kan het zo duur maken als je zelf wil. Zeker een aanrader.

16 oktober 2017 beoordeeld

Goede bediening, erg aardig, ontzettend lekkere aparte tapas.
Enige minpuntje: muziek is niet al tijdens het eten, ( wat wij dachten) maar pas veel later. We zijn toch gebleven, was erg gezellig, wel heel druk.

Reizigers die Rua- Tapas & Music Bar bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Rua- Tapas & Music Bar geweest? Deel je ervaringen!