Hoogtepunten uit beoordelingen
Veel zien!

Op de tweede dag hebben wij meteen een fietstocht door Porto gereserveerd bij Baja Bikes. Zo konden ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
linny1974
super leuke fiets tocht door Porto met gids Valther

Super leuke fietstocht met gids Valther (Engelstalig) die echt alles over de de stad Porto weet te ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
GJvSA
Lees alle 128 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Porto
vanaf US$ 38,55
vanaf US$ 35,15
vanaf US$ 13,61
vanaf US$ 27,21
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Een leuke manier om de stad te ontdekken.
Mooie uitzichten. Veel heuvels.
Blij met de e-bike! Onderweg een kopje koffie met Portugese lekkernij.

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Een zeer interessante manier om Porto te verkennen. Een namiddag ( 3 uur) op toer met een goede e-bike naar de mooiste plaatsjes van Porto. Immy onze fantastische gids vervolmaakt de toer met uitleg over de geschiedenis van de stad en interessante weetjes...
Een aanrader voor iedereen en je moet zeker geen sportman zijn om de stad te doorkruisen om dit te doen

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Een 3 uur durende fietstocht gehad op prima electrische fietsen en allerlei informatie en leuke feitjes gehoord van de enthousiaste Immy. Erg leuk en kan het iedereen zeker aanraden! Zeker slim op het direct op de eerste dag in Porto te doen, want je leert de stad snel kennen zo.

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Wij boekten een Engelse tour maar bij aankomst bleek er ook nog plek te zijn bij de NL tour. Samen met Immy hadden we een superleuke tocht op elektrische fietsen, deze heb je nodig ;)
Vol enthousiasme vertelde ze over Porto en haar liefde voor de stad, de bezienswaardigheden etc. Onderweg kregen we nog een lekker kopje koffie/thee met pastel de nata aangeboden. Een erg leuke manier om Porto op een andere manier te ontdekken.

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vandaag fietstoer gedaan op elektrische fietsen door Porto samen met Immy. Ze heeft ons de stad op een hele mooie manier anders laten beleven, door straten en wegen waar je anders niet snel zou komen. Voor ons een echte aanrader om te doen als je in Porto bent.

Datum van activiteit: augustus 2019