“Top restaurant”
Beoordeling van Cafeina

Cafeina
Reserveren met
Cafeina is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 90 van 1.996 Restaurants in Porto
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 november 2017 beoordeeld

Heerlijke eenvoudige gerechten. Fijne locale wijnen, een fijne en gezellige atmosfeer en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Ik kom hier zeker terug als ik weer in Porto ben

Gestor_de_Clientes, Gestor van Cafeina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

See you anytime soon,

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met 5 vrienden in een aantal restaurants in Porto gegeten. Maar dit restaurant hoort bij de beste. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Voor Nederlanders in verhouding goedkoop. Aanrader...

8 september 2017 beoordeeld

Je moet echt moeite doen om dit restaurant te ontdekken. De inrichting is cosy, net als de muziek. Een wand bestaat uit een boekencollectie en achter de bar staan meer dan 100 flessen drank uitgestald. Het personeel is goed opgeleid. De gerechten zijn zeer fijn, het vlees wordt bereid zoals gevraagd. Saignant is saignant. De wijnkaart is zeer uitgebreid en de prijzen variëren tussen 20 en meer dan 400 euro voor een fles. Dit is een plek om te ontdekken. Reserveren is gewenst.

Gestor_de_Clientes, Gestor van Cafeina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

27 juli 2017 beoordeeld

Wij hadden gereserveerd voor het diner op de dag van aankomst in Portugal. Taxirit naar het restaurant (ligt op de rand van de stad aan de oceaan)
Wij werden niet teleurgesteld en hadden uiteindelijk misschien wel de beste eetervaring van onze ganse reis doorheen het land (tussen Porto en Lissabon)
Alles zat mee: fijne gerechten,zeer mooie wijnen,gezellig authentiek interieur,professionele en vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Een aanrader!

Gestor_de_Clientes, Gestor van Cafeina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

25 juni 2017 beoordeeld

Lekkere lunch voor weinig geld.
Bediening is zeer vlot en vriendelijk
De aangepaste streekwijnen bij de lunch zijn van zeer goede kwaliteit

Gestor_de_Clientes, Gestor van Cafeina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Thank you very much for your review and share of experience!

Hopes of seeing you again soon,
Cafeína

Reizigers die Cafeina bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Cafeina geweest? Deel je ervaringen!